י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עידן המלחמה • ראש העיר אלעד פיטר את הגזבר

גזבר עיריית אלעד 'בנה' על תמיכת ש"ס לראשות העיר, והפקיד מכתב התפטרות אצל מנכ"ל העירייה • לראש העיר נודע הדבר, והוא מיהר להכניס את מכתב ההתפטרות לתוקף

יצחק עידן. צילום ארכיון: יצחק בן ארי
יצחק עידן. צילום ארכיון: יצחק בן ארי

מי יהיה מועמד ש"ס לראשות העיר אלעד קשה לדעת, אך המאבק הצפוי בעיר כבר גרם להתפטרותו של גזבר העירייה, אמנון מקסימוב.

במכתב ששיגר אליו ראש העיר יצחק עידן, נכתב: "על פי שיחות אשר ניהל הח"מ עם גורמים פוליטיים בסיעת ש"ס ואגודת ישראל, התברר כי הנך מתכוון להיות מועמד לראשות עיריית אלעד בבחירות המונציפיאליות הקרבות, אשר יתקיימו באוקטובר 2013. לאור האמור לעיל, לא הגעת לעבודתך בעירייה ביום חמישי 25.7.2013 וכך גם הדבר ביום ראשון 28.7.2013 והיום 29.7.2013.

"מבדיקה שערך הח"מ עם הגורמים הנ"ל עולה כי למעשה הודעת על התפטרותך מתפקידך כבר ביום 24.7.2013, וכי חתמת על מכתב התפטרות מהעירייה ומכל תפקידיך לאלתר, וזאת בכדי לעמוד בדרישות הוראות החוק המחייבות התפטרות עובד בכיר בעירייה המתכוון להתמודד לראשות העיר, 90יום לפני המועד של הבחירות".

ועידן מסכם: "לאור האמור לעיל רשמתי לפני את התפטרותך, והננו מוותרים על הצורך בהודעה מוקדמת בקשר להתפטרותך כמתחייב על פי החוק".

למעשה עמדה מאחורי הגשת מכתב ההתפטרות של מקסימוב הכוונה לבטח את עצמו למקרה שבו יזכה בשבועות הקרובים בתמיכת מפלגת ש"ס. תקוותו הייתה כי אם יקבל תמיכה - המכתב יכנס לתוקף למפרע, ולא, יישאר בידי המנכ"ל יחזקאל חנונו. אלא שמכתבו של עידן, ששוגר בהעתקים גם לחברי המועצה וגם למנכ"ל, הכניס לתוקף את ההתפטרות, והשאיר את מקסימוב ללא עבודה, וככל הנראה ללא סיכוי ממשי לזכות בתפקיד ראשות העיר.

באשר לזהות המועמד העתידי: בעוד ראש העיר הנוכחי יצחק עידן מסתובב בתחושה כי יש לו סיכויים טובים לזכות בתפקיד, בש"ס עדיין לא החליטו סופית בדבר זהות המועמד. בחסידות ויז'ניץ מבהירים כי במקרה שבו תחליט ש"ס לתמוך בצוריאל קריספל, ראש העיר הראשון של אלעד, הם יצטרפו לתמיכה בחום.
אלעד יצחק עידן אמנון מקסימוב פיטורין מכתב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד