י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האדמו"ר המשרטט מכה שוב • אחרי קלצקי - שמעון זורגר

האדמו"ר מרימינוב, שהתפרסם לאחר שצייר את מפת מיקומו של הילד לייבי קלצקי ז"ל, חוזר לשולחן השרטוטים • הנהג מספר: כך איתר האדמו"ר גם את הילד המיוחד מקרית יואל

האדמו"ר מרימינוב. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
האדמו"ר מרימינוב. צילום ארכיון: בחדרי חרדים



שמעון זורגר, הילד המיוחד בן ה-10 שהגיע לביקור בקרית יואל, נעדר מאז שעות הצהריים של יום ראשון ונמצא ביום שני ביער כשהוא תשוש. אותר לאחר מבע חיפושים נרחב בשילוב מאות מתנדבים וכוחות משטרה גדולים.

אלא שיש מי שטוען שהאדמו"ר מרימינוב, עליו סופר ה'מופת' שהוא שרטט מפה שהובילה למציאתו של הילד לייבי קלצקי ז"ל, היה מעורב גם במקרה הזה. נהגו האישי של האדמו"ר ובני משפחתו אישרו את הסיפור.

יואלי ויסהוז, נהגו של האדמו"ר, מגולל ל'בחדרי חרדים' את גירסתו: "ביום ראשון לפנות ערב באתי להסיע את האדמו"ר ובניו למונסי, לסגור שידוך לבנו הגדול של האדמו"ר עם נינת הגר"ש וואזנר בעל ה'שבט הלוי'. בהגיעם לבית הכלה - משפחת לעוו, קיבלו את פניהם אבי הכלה והאורחים. לפתע מתקבל טלפון דחוף משלמה שטובר, תושב קרית יואל המקורב לאדמו"ר. בשיחה הוא הסביר כי בעקבות צלחה של האדמו"ר בפרשת קלצקי, מקווים שגם עכשיו הוא יוכל לעזור לאתר את הילד".

עוד בנושא:
ה'מופת' של האדמו"ר: שירטט את הבית בו נכלא לייב

"אחרי לחץ אין סופי, הרבי התחיל להתרכז וכותב מהר 'הילד חי!' הסעתי את הרבי בחזרה, ואז בשעה שתים בלילה דודתו של הילד התקשרה שוב, והרבי החליט 'נוסעים לבית של הילד שמעון', תוך שהוא מרגיע שוב שהילד חי.

"הגענו לביתו של הילד בויליאמסבורג, הרבי עלה לבית עם בניו, שם כבר היו כל ילדי משפחת זורגר. הרבי ביקש כמה דברים ועושה כמה פעולות למען שלומו ומציאתו של הילד, ואז הוא אומר 'בינתיים הכל בסדר, הילד נרדם'. אנחנו פונים לבורו פארק לבית המדרש של הרבי שמתיישב לערוך את 'גורל הבעל שם טוב' ועוד גורלות לפענח את המיקום הרלוונטי לחיפושים, והנה יצא הפסוק הראשון.

"הרבי מפענח אותו ומצביע על נכונות השירטוט שעשה במפה של קרית יואל שהוצאתי מגוגל, לפי זה, הילד חי ונמצא באיזור יער ליז'ענסק, אני מעדכן ב-SMS את המתנדבים ואת ויטריאול ראש 'השומרים' שם, ואכן, החיפושים עוברים לליזיענסק - כל האיזור כולל החלק שנקרא בראך.

"לאחר הפסקה הוחלט להמשיך לחפש באזור בבוקר, הרבי עורך עוד גורל אחד ויוצא פסוק מדהים:
כה אמר ה' מנעי קולך מבכי ועינייך מדמעה כי יש שכר לפעולתך נאום ה' ויש תקוה לאחריתך ושבו בנים לגבולם. בעקבות כך, הרבי מכריז שהילד יימצא בבוקר בריא ושלם, ואכן, בבוקר אני מקבל SMS 'חסדי ה' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו הילד נמצא בריא ושלם'".

שמחת הוורט לבן האדמו"ר מרימינוב בליל החיפושים





רימינוב ילד שמעון זורגר קרית יואל שרטוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד