י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
נוטשים את בלוק נתניהו

בכיר החרדים: אם ביבי לא יצליח, לא פוסלים את גנץ

סוף לנאמנות בנתניהו? ביהדות התורה מאמינים כי בבחירות הקרובות יו"ר האופוזיציה, נתניהו, לא יצליח לגייס את הרוב הנדרש ולהקים ממשלה ומעבירים מסר ליו"ר כחול לבן בני גנץ | האופציה: הקמת ממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית, לצד ימינה, כח"ל ותקווה חדשה | מחשבים מסלול

בכיר החרדים: אם ביבי לא יצליח, לא פוסלים את גנץ
נתניהו וגנץ צילום: פלאש 90

היציאה המפתיעה לבחירות והסקרים המנבאים תוצאה של תיקו מביאה את החרדים לשקול מחדש את הנאמנות לבנימין נתניהו, וכבר בוחנים אפשרויות פוליטיות אחרות ליום שאחרי הבחירות.

בבוקר שאחרי הדרמה הפוליטית אומר חבר הכנסת אורי מקלב: "אנחנו מרוכזים בהקמת ממשלה חלופית עוד טרם היציאה לבחירות, אנחנו שואפים כבר היום להקים ממשלה עם כחול לבן, ימינה ותקווה חדשה ואם לא - נעשה כל מאמץ לעשות ממשלה רחבה ככל הניתן לאחר הבחירות".

מקלב הוסיף והעריך כי גם אחרי הבחירות מן הסתם בנימין נתניהו לא ישיג את ה-61 מנדטים הדרושים להקמת ממשלת ימין, ועל כן החרדים כבר נערכים ובוחנים אפשרויות אחרות ולא פוסלים לשבת בממשלה תחת בני גנץ לאחר הבחירות", כך מקלב.

בראיון שהעניק הבוקר לגלצ ניסה מקלב לשקם את התדמית שנפגעה אחרי שהפרו את התחייבויות לתת ערבות להסכם שנחתם אשתקד בין גנץ לנתניהו, "המפלגות החרדיות הוכיחו שניתן לסמוך עליהם, לא הלכנו אחרי השוחד הפוליטי והתקציבים שלהם, היום כל אחד מרגיש בכיסו את הכישלון של שר האוצר ליברמן", כך מקלב.

אורי מקלב חרדים בנימין נתניהו בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד