ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
Error 500

מתקפת סייבר או תקלה טכנית? גולשים מדווחים על תקלות

עשרות כלי תקשורת, אתרים ופלטפורמות ישראליות קרסו בשעה זו בעקבות מה שנראה ככל הנראה כתקלה בחברת קלאוד פלייר | טרם ברור האם מדובר בתקלה שנגרמה ע"י האקרים במתקפת סייבר על החברה

מתקפת סייבר או תקלה טכנית? גולשים מדווחים על תקלות
מחשבים. אילוסטרציה צילום: pexels

גולשים ישראלים דיווחו לפני זמן קצר, על תקלה נרחבת בעשרות אתרי אינטרנט, על פי הדיווחים, מאות אתרים ופלטפורמות לא עובדות בשעה זו בעקבות תקלה רוחבית ברשת ושירותי Cloudflare העולמית, גם חלק מגולשי האתר 'בחדרי חרדים' דיווחו על התקלה ואינם יכולים לגלוש באתר.

שגיאת Internal Server 500 של השרת היא אולי השגיאה המעצבנת ביותר בה אתם יכולים להיתקל. המשמעות היא שמשהו השתבש באתר. זו לא בעיה בדפדפן, במחשב או בחיבור האינטרנט. זו בעיה בתקשורת שבין האתר לשרתים המפעילים אותו אותו. 

מחברת נמסר Cloudflare כי היא מודעת לתקלה שהשביתה מאות אתרי אינטרנט שלא זמינים לגלישה ולשימוש, החברה הדגישה כי מדובר בתקלה עולמית ושהיא עובדת כעת  על תיקונה.

טרם ברור נסיבות קריסת האתרים, האם מדובר בתקלה טכנית פשוטה או אולי במתקפת סייבר עוצמתית. נזכיר, כי בשבוע שעבר הודיע המערך הסייבר הלאומי על חשד לאירוע סייבר בממשק של מערכת כריזה לעיריות אשר הביא להפעלת הכריזה במספר קטן של נקודות בערים אילת וירושלים. ״מערך הסייבר הלאומי הנחה אמש את הרשויות המקומיות לנקוט אמצעי הגנה מהירים על מערכות כריזה מקומיות״, נכתב בהועדת המערך. 

מתקפת סייבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד