י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אנטישמי מסוכן

'שוטר השנה' נחקר על ציוצים בעד היטלר ונגד יהודים

שוטר מעוטר בקליבלנד נמצא בחקירה בגין ציוצים אנטישמיים, לאחר שזכה לכבוד רב בשנה שעברה על ידי מחלקת המשטרה. בציוץ מיולי 2014, הוא שיתף תמונה של היטלר עם הטקסט "תן לי להצדיע להיטלר הגדול" והוא אמר "הייתי הורג את כל יהודי העולם, אבל שמרתי כמה כדי להראות לעולם למה הרגתי אותם"

'שוטר השנה' נחקר על ציוצים בעד היטלר ונגד יהודים
השוטר איסמעיל קוראן צילום: צילום מסך

השוטר איסמעיל קוראן מקליבלנד ארה"ב, זכה בפרס שוטר השנה לשנת 2019 ובמדליית השירות בנובמבר האחרון בפרסי מחלקת המשטרה של קליבלנד, אך לאחרונה התגלו ציוצים שלו שמפארים את היטלר, מפיצים אנטישמיות ותיאוריות קונספירציה ומביעים זלזול בישראל ובציונים.

בשנת 2017, קוראן היה גם חבר בקבוצת פייסבוק סגורה שכיבדה את אוסאמה בן לאדן. בציוץ מיולי 2014, הוא שיתף תמונה של היטלר עם הטקסט "תן לי להצדיע להיטלר הגדול" והוא אמר "הייתי הורג את כל יהודי העולם, אבל שמרתי כמה כדי להראות בעולם למה הרגתי אותם'".

אחד מהפוסטים המבחילים של השוטר

זמן קצר לאחר מכן, הוא צייץ שוב את התמונה בטוויטר וטען, "אני לא מצדיע לאיש הזה, אבל מה שקורה לנו, זה מה שקרה ליהודים על ידי היטלר". כמה ימים לאחר מכן, הוא צייץ בטוויטר , "** היהודים הציונים!!!!!!!!!!!! ********" (ציוץ מלא בקללות). ביולי 2014, הוא גם צייץ תמונה של אדם עטוף בדגל ישראל, כשהוא כותב מילים גסות ומבחילות.

בפברואר 2015, הוא פרסם תיאוריות קונספירציה אנטישמיות, וטען "דאעש = יחידת המודיעין החשאית הישראלית", והוסיף, "ממי ישראל מקבלת תמיכה?". כמה שבועות לאחר מכן, הוא צייץ בטוויטר ש"היהודים מנהלים את העולם". הוא השווה בין ישראל לגרמניה הנאצית והגן על ארגון הטרור חמאס.

קליבלנד אנטישמיות ארה''ב מאמר אנטישמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד