כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תופעות לוואי

חברת אסטרה-זנקה תשלם פיצויים לאישה שחתנה מת מהחיסון

אישה מבריטניה תהפוך לאדם הראשון בבריטניה שתקבל פיצוי בגין חיסון שהביא למותו של חתנה לעתיד, לאחר שקיבל את החיסון של החברה. היא תקבל סך של 120,000 פאונד | יותר מ-1,300 אנשים תבעו את חברת אסטרה-זנקה בבריטניה בגין תופעות לווי ומוות הקשורים לחיסון נגד קורונה

חיסון: אילוסטרציה
חיסון: אילוסטרציה צילום: unsplash

יותר מ-1,300 אנשים תבעו את חברת אסטרה-זנקה בבריטניה בגין תופעות לוואי ומוות הקשורים לחיסון נגד קורונה, ולמרות דיווחים שלמעלה מ-400,000 איש דיווחו על תופעות לוואי של החיסון, אף אחד מהם לא קיבל פיצויים.

אבל אחרי חודשים של מאבק, תושבת בריטניה בשם ויקי ספיט, הודיעה כי היא עומדת לקבל פיצוי לאחר מותו של בעלה לעתיד, לורד ציון. ויקי, בת 39, הודיעה לתקשורת כי היא סוף סוף מרגישה כאילו קיבלה הכרה, אבל היא נשבעה להילחם למען אחרים שרבים מהם עשויים לקבל כעת פיצוי בעצמם.

"זה הצעד הראשון בקרב", אמרה ויקי לתקשורת בבריטניה. "אנשים כבר לא יכולים לגחך עלינו ולומר 'אנחנו ממציאים דברים' ולהעמיד פנים שאנחנו לא קיימים, זה לא קשור לכסף מכיוון ששום דבר לא יכול להחזיר את האנשים שאיבדנו, מדובר על הכרה".

עוד אמרה, "אני חושבת שזה מגעיל שאלמנות וחולים נאלצים להילחם במשך שנה כדי לקבל את התמיכה הזו, עדיין לא סיימנו". היא הוסיפה: "אני בטוחה שאם לא היינו מעוררים רעש בתקשורת, זה לעולם לא היה קורה". היא תקבל 120,000 פאונד, (כחצי מיליון שקלים).

חתנה של גב' ספיט, המוזיקאי לורד ציון, מת שבועיים לאחר קבלת חיסון אסטרה-זנקה במאי 2021. מאוחר יותר אושר על ידי חוקר מקרי המוות כי מותו נגרם כתוצאה ישירה מהחיסון.

קורונה חיסון בריטניה אסטרהזניקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד