כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
חסר גבולות

צפו: חמוש נכנס לתחנת הדלק ואיים על אבא עם תינוק

משטרת דטרויט עצרה אדם שנתפס במצלמת אבטחה מכוון אקדח לעבר אדם שהחזיק תינוק בן שבעה חודשים בידיו בתחנת דלק בסוף השבוע. בעוד החשוד שולף את כלי הנשק, האיש המחזיק בילדו מרים את ידו מול החשוד ומנופף בה, אולי נוגע באקדח. לאחר מכן החשוד יוצא לאחור מהחנות

צפו: חמוש נכנס לתחנת הדלק ואיים על אבא עם תינוק
מכוון אקדח לעבר התינוק צילום: צילום מסך

תקרית לא שגרתית אפילו לארה"ב שידועה במקרי הרצח שלה, גבר איים עם אקדח על גבר אחר שהחזיק תינוק בן שבעה חודשים בתחנת דלק בדטרויט. בסרטון מתחנת הדלק נראה גבר מתקרב לבית העסק, פותח את הדלת ומנופף באקדח, שאותו הוא מכוון לעבר גבר המחזיק את תינוקו בן ה-7 חודשים.

בעוד החשוד שולף את כלי הנשק, האיש המחזיק בילדו מרים את ידו מול החשוד ומנופף בה, אולי נוגע באקדח. לאחר מכן החשוד יוצא לאחור מהחנות. התיעוד כעת חלק מחקירת תקיפה בנסיבות מחמירות בפיקוח המחוז השני של משטרת דטרויט.

על פי הדיווח בתקשורת המקומית, שני הצדדים הלכו לתחנת הדלק לאחר ויכוח. לטענת המשטרה "הוא היה במרחק של כ-2 עד 3 מטרים מהמקום בו נשלף האקדח והצליח לפגוע בו תוך כדי נפנוף בזרועו. ייתכן שזה גרם לנשק הירייה להיתקע" מסרה המשטרה, שגם הודתה לגולשים ברשתות החברתיות באזור שהגיבו עם מידע לגבי החשוד, והוא נעצר מהם מאוד.

דטרויט ארה''ב אקדח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד