ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
קשה להאמין

אין כאן קאצ': הסמינר שמעניק עד מאה אחוז מימון בשכר הלימוד

קשה להאמין, אבל אין כאן קאצ': בסמינר תכלית ללימודי הנדסה מבית עזריאלי תקבלי: גם תואר בהנדסה שייפתח לך דלתות למשרות נחשקות בעולם ההייטק, גם אווירת סמינר, חברה איכותית, ליווי נשות חינוך, וגם מימון של עד 100% משכר הלימוד

אין כאן קאצ': הסמינר שמעניק עד מאה אחוז מימון בשכר הלימוד
כיתת לימוד צילום: פיקסביי

בחירת מקום לימודים, היא החלטה שחששות רבים בצידה. כל כך הרבה מונח על כף המאזניים. האם המקצוע שאני משקיעה בו שנים רבות כל כך, אכן רווחי ויאפשר להתפרנס בכבוד גם בעתיד הרחוק?  האם סביבת הלימודים מתאימה לאורח החיים שלי?  לאווירה האיכותית אליה הורגלתי?  האם התואר לא יבוא על חשבון הטוהר?

וכשמגיעים לסוגיית שכר הלימוד שוב עולה התמיהה? האם ישנה אפשרות להקל על ההורים שכורעים תחת המעמסה והנטל?

שכר גבוה פלוס

בסמינר תכלית ללימודי הנדסה מבית עזריאלי, חרטו את המצוינות על דגלם בכל תחום מבלי להתפשר על דבר. עשר שנות ניסיון עם בוגרות המגזר החרדי הולידו מוצר מנצח שמוכיח את עצמו שנה אחר שנה. מהיכרות עמוקה עם השטח, ובהבנת הצרכים של בנות סמינר חרדיות, נבנתה תוכנית המכילה מעטפת שלמה שמעניקה מענה מושלם לבת החרדית שרוצה תואר מקצועי ומוכר במקומות עבודה מעולים, כזה שייפתח לה דלת למשרות נחשקות בשכר התחלתי גבוה מאד, ומצד שני לא לוותר על הצביון החרדי, הרצאות בנושא 'הבית היהודי', ליווי נשות חינוך, תוכניות ופעילויות מותאמות.

התארים הנלמדים הם: הנדסת תוכנה, B.sc והנדסת תעשייה וניהול B.sc עם התמחות במערכות מידע. הטופ במקצועות ההייטק. ואכן, בוגרות סמינר תכלית נהנות מאחוזי השמה גבוהים עם יציאתן לשוק העבודה והן מבוקשות מאד ומתקבלות למשרות מעולות בהייטק. הבוגרות נהנות מליווי וסיוע של צוות הסמינר גם בהשמה.

בוגרת סמינר תכלית- גב' איילת צדוק-סקעת, משתפת לאחר שחיפשה רבות בין מוסדות לימוד שונים, במטרה למצוא את המקום המשלב את כל מה שהיא מחפשת: "חיפשתי לקבל את התואר הכי מקצועי מבלי להתפשר ברמה הרוחנית- ומצאתי את זה בתכלית, קיבלתי את כל התמיכה כדי לפרוץ קדימה".

יום היכרות אישי במיוחד בשבילך

כל נרשמת מקבלת אפשרות ליום הכרות אישי בליווי הוריה ואשת צוות שיתן להם הצצה מפורטת ומעמיקה למצפה בשנת הלימודים, ומתן מענה מפורט לכל שאלה ובקשה. ביום האישי תקבלי ביטחון בבחירה שלך ותביני לקראת מה את צועדת.

עד 100% מימון של שכר הלימוד! *

זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אבל כחלק מהליווי הצמוד של הצוות המסור בתכלית, תוכלי לפנות בהכוונתם ובעזרתם לקרנות העובדות עם הסמינר ולקבל מימון מלא ללימודים. עד מאה אחוז מימון של שכר הלימוד בכפוף לזכאות.

ובנוסף,  החליטו בתכלית להעניק הנחה משמעותית לנרשמות עד 15.7.22 

העתיד שלך מתחיל כאן:

  • בכפוף לזכאות

תכלית סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד