כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
תעודה למצטיין היחידה המסווגת

מאות בני השירות מהציבור החרדי נהנו מיום הוקרה מיוחד

בטקס שנערך בהיכל התרבות "יד בנימין" נשא את המשא המרכזי הגאון רבי ישראל מאיר לאו ונאמרו פרקי תהלים לרפואת כלתו, אשת הרב הראשי | אמן הנשמה ארי היל וענק הזמר המזרחי משה דואק עם מקהלת "נשמה" הנעימו את הטקס ובשיאו הצטרף מנכ"ל הרשות ראובן פינסקי לקטע אומנותי מרגש | תעודות הוקרה הוענקו למצטיינים בהם צעיר מיחידה משטרתית מסווגת

מאות בני השירות מהציבור החרדי נהנו מיום הוקרה מיוחד
יום ההוקרה לבני השירות צילום: מאיר אליפור

יום הצדעה והוקרה מרגש לבני השירות האזרחי נערך היום בהיכל התרבות ביד בנימין. באירוע השתתפו מאות רבות של בני שירות אזרחי מכלל הזרמים והגוונים המתנדבים במגוון מסלולים ביטחוניים וחברתיים ותורמים תרומה משמעותית לחברה, יחד עם יצירת אופק תעסוקתי משמעותי עבורם.

יום ההצדעה נפתח ביריד לימודים ותעסוקה בו הציגו שורה ארוכה של גופי לימודים והכשרה מקצועית מסלולי לימודים. כל דוכן אוייש ביועץ לימודים אישי איתו התיייעצו בני השירות על המסלול המוצלח ביותר עבורם. בפתח היריד המתינו עמדות אבחון תעסוקתי מקצועי שאפשרו למאות המתעניינים לבדוק מה הכי מתאים להם בשוק העבודה.

מנכ"ל השירות האזרחי מר ראובן פינסקי, סייר בין הדוכנים ופגש מקרוב את בני השירות, כשהוא מלווה במנכ"ל ארגון 'חברים' שימי גשייד ויועץ הרשות זאבי סקלר מנכל חברת תלם וכן מנהל אגף חרדים הנכנס בשירות האזרחי חיים פרוש.

בני השירות ניגשו למנכ"ל הרשות והודו לו על המהפכה שחולל לטובת בני השירות מהציבור החרדי, רבים הזכירו לו את העלאת דמי הכלכלה לרווקים ומענקי הקורונה שכמנכ"ל השירות היה הוא מי שהוביל את המהלכים עד להשלמתם לטובת בני השירות.

לאחר מכן החל המעמד המרכזי באודיטוריום כאשר מנכ"ל הרשות מר ראובן פינסקי נושא דברי פתיחה. בדבריו הדגיש את העשייה המרשימה לטובת בני השירות לאורך כל הדרך.

את המשא המרכזי נשא רבה של תל אביב יפו והרב הראשי לישראל לשעבר הגאון רבי ישראל מאיר לאו שליט"א, שהגדיר את מלאכתם של בני השירות כמסירות נפש והדגיש את היותם בני תורה הנמנים על סלתה ושמנה של היהדות החרדית.

דברי סיכום נשא מנכ"ל ארגון "חברים - השירות האזרחי" שימי גשייד, שבסיום דבריו קרא פרק תהלים עם כלל המשתתפים לרפואת כלת הגרי"מ לאו, אשת הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו הזקוקה לרחמי שמיים.

במהלך האירוע הנעים בקטעי זמר אמן הנשמה העולמי ארי היל עם מקהלת "נשמה" לצד קטעים אומנתיים של ענק הזמר המזרחי משה דואק במהלכו ערכו השניים דואט מרגש ששילב שירי שבת חסידי ומזרחי כאחד. בשיאו של המופע המןזיקלי הצטרף מנכ"ל הרשות ראובן פינסקי לקטע חזנות יחד עם הזמרים.

בטקס המצטיינים שנערך במהלך האירוע הוענקו תעודת הצטיינות לארבעה בני שירות, האחד ששמו לא הותר לפרסום ולא עלה לבמה בשל שירותו ביחידה משטרתית מודיעינית מסווגת והאחרים מארגוני החסד "איחוד הצלה", "תקווה ומרפא" וכן מהרשות העירונית לבטחון קהילתי אשדוד.

את הטקס סיימו בני השירות בסעודת שבת ערוכה כיד המלך באולם המרכזי לרקע צלילי זמירות שבת של מקהלת האמן ארי היל ומקהלת "נשמה".

בני השירות הודו נרגשות למנכ"ל הרשות ראובן פינסקי להנהלת הרשות ולארגון חברים - השירות האזרחי על הפעילות המבורכת לאורך כל הדרך והאוזן הקשבת לכל צרכיהם ובמיוחד הטקס המרשים והמהנה.

שירות אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד