י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
ההסתדרות מחריפה את המאבק

מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ

הסתדרות המורים מחריפה את העיצומים: ביום רביעי לא יתקיימו לימודים בכל הארץ | מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דויד: "בקשותינו להצעה קונקרטית - נדחות שוב ושוב על ידי האוצר"

מחר לא יתקיימו לימודים בכל הארץ
אילוסטרציה צילום: unsplash

מחר, רביעי 22.6.22 לא יתקיימו לימודים בכל הארץ בכל מוסדות החינוך – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובאולפנים. במוסדות החינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.

הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים עד שתונח הצעה קונקרטית של משרד האוצר ושבה וקוראת לשר האוצר, אביגדור ליברמן, לא להמתין ליום ראשון, אלא להכנס למו"מ רציני כבר מחר.

מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד טוענת הערב: "אנחנו מנהלים כבר חצי שנה מו״מ עם פקידי האוצר אבל טרם קיבלנו אפילו הצעה קונקרטית אחת.
אני קוראת שוב לשר האוצר, אביגדור ליברמן, להגיע באופן אישי ולשבת עם שרת החינוך, מנכ"לית המשרד, הממונה על השכר ואיתי - כבר מחר".

בהסתדרות המורים אומרים כי נציגיהם מוכנים לשבת עד שייצא עשן לבן ומקווים שביום רביעי שר האוצר ינחה את פקידי האוצר להגיע סופסוף עם טבלאות שכר והצעות קונקרטיות לתוספות שכר לכל עובדי ההוראה בשירות המדינה. נזכיר כי הסתדרות המורים מנהלת מו"מ עם פקידי האוצר ונציגי משרד החינוך כבר מחודש ינואר.

"זאת שעת חירום לאומית וסכנה מוחשית לעתיד מדינת ישראל. רק הסכם שכר ימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך", אמרה בן דויד.

הסתדרות המורים יפה בן דוד שביתה בבתי ספר שביתה כללית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד