י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חילופי האשמות

שבוע לאחר שנפגע בשריפה בבית החולים, אלי הלך לעולמו

חולה בן 69 שאושפז בבית החולים בלינסון נפגע בשריפה שפרצה בחדרו וכעבור שבוע הלך לעולמו. משפחתו מאשימה את בית החולים שטוען מצידו כי הוא האשם בשימוש במצית 

שבוע לאחר שנפגע בשריפה בבית החולים, אלי הלך לעולמו
pixabay

חולה שאושפז במחלקה הפנימית בבית החולים בלינסון בפתח תקווה מצא את מותו ביום שישי, שבוע לאחר שנפגע בשריפה שפרצה בחדר בו היה מאושפז בבית החולים. כך פורסם לראשונה ב'מעריב'.

החולה אליהו ביטון ז"ל, בן ה-69, הוגדר כבעל 30% כוויות, אולם סיבת המוות נקבעה כתוצאה מבצקת בריאות בעקבות שאיפת העשן. בעוד משפחתו של החולה טוענת לכשלים בהתנהלות בית החולים ומפנים אצבע מאשימה כלפי הצוות הרפואי, בבית החולים טוענים כי המנוח נפגע משריפה שנגרמה מהפעלת מצת בחדרו בניגוד לנהלים.

יצוין כי פרטי המקרה המצער נחקרים בימים אלה בכבאות והצלה, במשטרה ובמשרד הבריאות, וקרוב לוודאי יתגלגל לפתחו של בית המשפט. בינתיים מעלה אבי ביטון, אחיו של המנוח, מי שמונה לשמש כאפוטרופוס שלו, תהיות ושאלות בפני 'מעריב', שבשלב הזה בבית החולים מסרבים להשיב עליהן.

בבית החולים כאמור מותחים ביקורת עקיפה על המנוח שעשה שימוש במצת בתוך המחלקה בניגוד לנהלים, ככל הנראה כדי להדליק סיגריה ובעקבות כך נגרמה השריפה לטענתם.

מבית החולים נמסר בתגובה ל'מעריב': "תנחומינו למשפחה . מדובר באירוע מצער של חולה שנכווה כתוצאה משימוש במצת בחדר האשפוז בניגוד לנהלים. החולה טופל במחלקת טיפול נמרץ אך מאמצי הצוותים להצילו עלו בתוהו. בית החולים דיווח על האירוע למערך כבאות והצלה למשרד הבריאות ולמשטרת ישראל".

רשלנות רפואית בית החולים בלינסון שריפה חולה אליהו ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד