י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"כמה כאב והשפלה"

אברך איים לשרוף את בית הכנסת, האדמו"ר הורה לבטל התלונה

מתפללי בית הכנסת ביאלה בלונדון, נדהמו לגלות בוקר אחד לאחרונה שהידיות של החלונות נתלשו והושלכו על הקרקע. במצלמות האבטחה נראה כי ההשחתה בוצעה על ידי אברך מקומי שנכנס במהלך הלילה ושבר את ידיות החלונות. תלונה הוגשה נגדו במשטרה, אך האדמו"ר הורה לבטל אותה

אברך איים לשרוף את בית הכנסת, האדמו"ר הורה לבטל התלונה
ביאלה לונדון: אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

מתפללי בית הכנסת ביאלה בלונדון נדהמו לגלות לאחרונה שהידיות של החלונות נתלשו והושלכו על הקרקע. לאחר צפייה במצלמות האבטחה, התברר שאברך נכנס במהלך הלילה ושבר את ידיות החלונות. האברך אינו תושב השכונה, אך הוריו גרים בסמוך לבית הכנסת, שנבנה מחלונות גדולים המשקיפים אל ביתם.

האברך פרסם הודעה קולית מאיימת לגבאי בית הכנסת, בה הסביר מדוע שבר את הידיות ואיים, "תוציאו תוך 24 שעות את הספרים, כי אני שורף את בית הכנסת", האברך אמר כי "בכל פעם שאני בא לבקר את ההורים שלי בשבתות, אני שומע את אמא שלי אומרת כמה כאב והשפלה היא סובלת כשמתפללי בית הכנסת מסתכלים ישר לתוך המטבח והסלון שלה".

עוד אמר, "הבטחתם לתקן את הבעיה ולהציב מגנים מיוחדים על החלונות אבל לא עמדתם במילה שלכם, ותיקנתם רק את הקומה הראשונה. אני לא מפחד מאף אחד, מאף משטרה, כבד את אביך ואת אמך חשוב יותר מכל דבר אחר", כך דווח האתר VIN.

לאחר שהמשטרה קיבלה את התיעוד והחלה לחקור את האירוע, הורה האדמו"ר מביאלה-לונדון לגבאיו לחזור בהם מהתלונה נגד האברך למרות הנזק שגרם. כמו כן, הורה האדמו"ר לכסות את כל החלונות על מנת לא לגרום נזק לאנשים בסביבת בית הכנסת.

ביאלה לונדון חסידות ביאלא בית כנסת משטרת לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד