י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הרשת גועשת

חרדי מברוקלין? זכה ב-126 מיליון דולר בהגרלת הלוטו

הרשתות החברתיות החרדיות בארה"ב, התפוצצו ביום שלישי אחר הצהריים עם אלפי הודעות וספקולציות, לאחר שגבר מברוקלין זכה בסכום של 126 מיליון דולר, וכולם רק רוצים לדעת מי האיש מאחר והוא נושא שם חרדי

כרטיס לוטו אמריקאי: אילוסטרציה
כרטיס לוטו אמריקאי: אילוסטרציה צילום: unsplash

גבר בשם הרמן קאהן מברוקלין, זכה בפרס של 126,000,000 דולר בהגרלת המגה שנערכה ב-8 במרץ בארה"ב, המספרים הזוכים שהוגרלו ב-8 במרץ היו 07 18 38 58 64, והמספר הנוסף 24.

האיש בחר לקבל את הקופה שלו כסכום חד פעמי בסכום כולל של 52,559,839 דולר לאחר ניכויים נדרשים כחוק. לאחר הפרסום הרשתות החברתיות החרדיות בארה"ב התפוצצו עם שמות ודמויות jrshu, שהפכו לרגע למיליונרים. אך התברר כי כל השמות והדמויות לא נכונות. כך דווח באתר Yeshiva world news.

כולם רק רוצים לדעת מי הוא. מאחר והאיש נושא שם חרדי, תמונות של אנשים שונים כבר הפכו לויראליות בוואטסאפ, כולן אושרו כשקריות. כדי לזכות לנסות ולזכות בפרס האגדי, מספיק להשקיע 2$ בלבד, עבור ניחוש אחד, עם אפשרות לנחש בעצמכם את המספרים, וישנה אפשרות נוספת המכונה בישראל 'לוטומטי' - לתת למחשב לבצע בחירה אקראית של מספרים.

בישראל הסיכוי לזכות בלוטו של מפעל הפיס, הוא 1 ל-17 מיליון, והסיכוי בארה"ב זה אחד ל-302 מיליון. לזוכה ישנה אפשרות לקבל את הסכום בפריסה של 30 תשלומים למשך 29 שנים. מנגד, כמעט כל הזוכים עד הלום העדיפו את אופציית "המזומנים", מה שיותיר בידו של הזוכה, "רק" קצת יותר ממחצית מהסכום.

מתוך סכום הזכייה, מס ההכנסה הפדרלי ייקח 25 אחוז, כשהסכום יכול להשתנות לפי המדינה בה נקנה הכרטיס, חלק מהמדינות הגדולות בארה"ב, כולל קליפורניה וטקסס, אינן לוקחות מסים גדולים על פרסי הלוטו, ולכן הזוכים באותן מקומות יהיו קצת יותר עשירים.

לוטו אמריקאי כרטיס לוטו ברוקלין מיליונר הגרלת הלוטו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד