כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לייקווד: השועל שנשך הילדה נגוע בכלבת

השועל שנשך בשבת אחר הצהריים ילדה בת שלוש ממשפחה חרדית בלייקווד, - היה נגוע בכלבת • "התחלנו בטיפול מונע אצל הילדה שנפגעה - טיפול שיימשך 14 יום"

שועל. צילום אילוסטרציה
שועל. צילום אילוסטרציה

השועל שנשך בשבת אחר הצהריים ילדה בת שלוש ממשפחה חרדית בלייקווד, ונורה למוות בידי שוטרים - היה נגוע בכלבת. כך עלה מתוצאות הבדיקה שערכו במשרד הבריאות המקומי.

הילדה, שיצאה לטייל עם אחותה בשבת, הובהלה לבית חולים מקומי עם קרע בזרועה כתוצאה מנשיכת השועל.

מנכ"ל משרד הבריאות אישר כי הבדיקות שנערכו במעבדה הווטרינרית של משרד הבריאות מוכיחות כי השועל היה נגוע בכלבת. הוא הוסיף כי שועלים מפחדים מבני אדם, והעובדה שהשועל תקף את הילדה, למרות שלא התגרתה בו, העלתה את החשש שהשועל היה חולה בכלבת.

"מיד כשקבלנו את התשובה, התחלנו בטיפול מונע אצל הילדה שנפגעה - טיפול שיימשך 14 יום. בתקופה זו של השנה, כאשר מזג האוויר חם מהרגיל, אנחנו מגלים בעלי חיים נגועים בכלבת שנושכים בני אדם.

"בתקופה זו של השנה יותר אנשים נמצאים בחוץ בטבע. מתחילת שנת 2013 התגלו במחוז 14 מקרי כלבת בבעלי חיים, אבל אנחנו משערים שיש יותר".

משרד הבריאות חוזר ומזהיר את הציבור בלייקווד וסביבתה להיות ערניים להתנהגות תוקפנית של בעל חיים ולהזעיק את המשטרה. במקרה של נשיכת בעל חי, יש לשטוף מיד את המקום בהרבה מים וליצור קשר מידי עם הרופא או עם חדר המיון.
שועל ילדה לייקווד משרד הבריאות כלבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד