ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מתקפה חריפה

לפיד מסמן מטרה: "האיש החזק באופוזיציה - בן גביר"

ראש הממשלה המיועד מתוכנן למערכת הבחירות החמישית, עולה להתקפה ומזהיר מפני ניצחון של גוש נתניהו ובן גביר: "אני לא מוכן שככה תיראה המדינה שלי, ואני לא מוכן שככה יראו החיים שלי" | לפיד המשיך להחמיא לבנט: "איש טוב, ישראלי טוב"

לפיד מסמן מטרה: "האיש החזק באופוזיציה - בן גביר"
איתמר בן גביר/יאיר לפיד צילום: נועם ריבקין-פנטון/מאיר וקנין, פלאש 90

יאיר לפיד, ראש ממשלת המעבר המיועד, חושף הבוקר (רביעי) את קמפיין הבחירות המסתמן שלו כשהוא עולה להתקפה נגד חבר הכנסת איתמר בן גביר, ומזהיר מפני הגעתו לשלטון.

לפיד דיבר בכנס של המכון הישראלי לדמוקרטיה, וטען כי ינצח הפעם כמו שניצח במערכת הבחירות האחרונה שבסופה הוקמה ממשלת השינוי. "ניצחנו את הקיצונים בסיבוב הבחירות הקודם, ננצח אותם גם בסיבוב הבא".

הוא תקף את בן גביר, "הרוב הישראלי השפוי והליברלי מסתכל על בן גביר ואומר: אני לא מוכן שככה תיראה המדינה שלי, ואני לא מוכן שככה ייראו החיים שלי. האיש הכי חזק היום באופוזיציה הוא לא ביבי נתניהו, הוא איתמר בן גביר".

"המסר של בן גביר פשוט ואלים. הוא אומר: לא מדינה דמוקרטית, לא ערכים ליברלים, לא מתינות, לא שלטון חוק - רק לאומנות גזענית. רוב הישראלים רוצים לחיות יחד בשלום".

שר החוץ המשיך את הפרגון ההדדי בינו לבין ראש הממשלה היוצא בנט, "תראו מה קורה לימנים הגונים שלא מוכנים להשתתף בפולחן השנאה הזה. תראו מה הם עשו השנה לנפתלי בנט. איש טוב, ישראלי טוב, ראש ממשלה טוב. תראו איזה כמויות של רעל הם שפכו עליו".

חבר הכנסת בן גביר הגיב, כמובן, ותקף את לפיד: "תראו מי שמדבר! לפיד שמינה ליו"ר ועדת הפנים את וליד טאהא, שרוצה לזרוק את מפירי התורה מהגגות ולרצוח חיילי צה״ל, ומי שמנסה מהמקפצה לבסס את הקואליציה שלו על תומכי הטרור טיבי ועודה, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר.

האיש הזה, שמכר את המדינה לתומכי הטרור, שאין מילה לבוחר שהוא לא עבר עליה - ממשלת 18 שרים, חוק נורבגי, שר בלי תיק, ראש ממשלה חליפי, כספים קואליציונים, ג׳ובים למקורבים, בזבוז כספי ציבור, העלאת מיסים, יוקר המחיה, ביטחון אישי, סחטנות פוליטית, לא יצליח לעבוד על הבוחר הישראלי שוב", כך לדבריו.

הליכוד מסר בתגובה ללפיד: "האנשים החזקים בממשלה של לפיד יהיו מנסור עבאס והאחים המוסלמים, ואחמד טיבי והרשימה המשותפת. הממשלה הקודמת היתה הגרועה בתולדות ישראל. אם לפיד יבחר, הממשלה שלו , שתיתמך במנסור עבאס, האחים המוסלמים ואחמד טיבי תהיה גרועה בהרבה. רק ממשלת לאומית חזקה בראשות נתניהו תחזיר את ישראל לדרך הימין".

יאיר לפיד איתמר בן גביר אופוזיציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד