י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רעיונות לטיולי בר/ת מצווה

הורים רבים בוחרים לנצל את נקודת הציון החשובה הזו בחייהם של כל הילדים היהודים, על מנת להעניק להם חופשה בלתי נשכחת

רעיונות לטיולי בר/ת מצווה
טיול בת מצווה צילום: freepik

אם הילדים שלכם הגיעו או עומדים להגיע לגיל מצוות, אתם ודאי מתרגשים מאוד. לצד האירוע והמעמד, הורים רבים בוחרים לנצל את ההזדמנות הזו, את נקודת הציון החשובה הזו בחייהם של כל הילדים היהודים, על מנת להעניק להם חופשה בלתי נשכחת.

בין אם אתם חושבים על טיסה מצומצמת, למשל של האבא עם הבן, האמא עם הבת או קומבינציה אחרת, או שהכוונה היא לתכנן חופשה לכל המשפחה - צפויה לכם הוצאה לא פשוטה. אם אתם מתקשים לממן את החופשה שאתם רוצים, אתם יכולים לבדוק אפשרות של הלוואה מיידית לכל מטרה מחברת האשראי או מהבנק.

אם אין לכם אפשרות לקבל מימון בתנאים טובים, שמתאימים ליכולת ההחזר שלכם, אתם יכולים לתכנן חופשה זולה יותר או לחלופין, להמתין שנה או שנתיים להשגת החלום הגדול. אין לכם חלום כזה? אתם לא בטוחים לאן כדאי לטוס? הכנו לכם כמה רעיונות שהילדים שלכם עשויים לאהוב.

טיול פארקים

ילדים נהנים מחוויית הטיסה (בוודאי אם לא טסו בעבר), מהאווירה הכללית של חופשה, ממדינות ותרבויות זרות ומטעימת אוכל חדש, אך לצד כל אלה ומרכיבים נוספים של חופשה נהדרת, הם גם צריכים אטרקציות. טיול בר או בת מצווה נועד בראש ובראשונה עבורם, אז למה לא לקחת אותם לאחד מפארקי השעשועים המפורסמים בעולם?

הרי בואו נודה בזה, ילדים בכל הגילאים, וגם אתם, תהנו מאוד בדיסני וורלד, יורו דיסני, או באחד מעשרות הפארקים המדהימים באירופה ובאזורים נוספים. אתם יכולים לבחור בין שהייה ממושכת במקום אחד, או במסע בין כמה פארקים שונים. כך או כך, צפויים לכם ימי מלאי הרפתקאות, כיף ויצירת זיכרונות.

טיול כדורגל

אם הבן או הבת שלכם אוהבים כדורגל, אתם יכולים לקחת אותם למשחקים של הקבוצות הטובות בעולם. החיסרון של חופשה מהסוג הזה, היא שבדרך כלל לא ניתן לצאת אליה בקיץ (אלא אם מתקיים טורניר גדול). זה נכון גם לצפייה בענפי ספורט אחרים, שרובם מתקיימים בין ספטמבר-אוקטובר לבין מאי-יוני.

בכל מקרה, אם הילדים שלכם (ואתם כמובן) חולמים לראות את מסי, רונאלדו והכוכבים האחרים, אתם בהחלט יכולים לתזמן חופשה נהדרת ומיוחדת בחגים.

טיול עם קרוואן

זוהי חופשה מיוחדת מאוד. אפשר לתכנן אותה בכל מיני מדינות באירופה, ובכלל ברחבי הגלובוס. אם תשכרו קרוואן, תוכלו לבלות המון זמן איכות עם המשפחה בנסיעות, בתנאים הטובים ביותר, ועם הרכב להגיע לכל האטרקציות והאתרים אליהם תכננתם להגיע. קחו בחשבון, שאם אתם נוסעים לאנגליה (ומדינות נוספות), הנהיגה הפוכה וזה עשוי לבלבל.

טיול בארץ

בעצם, מי אמר שחופשה משפחתית חייבת להיות בחו"ל? יש מגוון עצום של טיולים נהדרים ומקומות נפלאים לביקור בארץ, ואפשר אפילו לתכנן חופשה של שבועיים, במהלכה תיסעו לאורכה ולרוחבה של ישראל. לנו זה נשמע כמו טיול בר/ת מצווה מדהים.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

טיול בר מצווה בת מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד