י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
המאמצים להקמת ממשלה חלופית

גפני מטיל ספק בניצחון נתניהו: "הכי חמור לחזור לאותו המקום"

חבר הכנסת גפני התייחס בכנס הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה למאמציו להקים ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית והסביר כי יש חשש כבד שנתניהו שוב ייכשל מלהגיע ליעד - 61 מנדטים לגוש • יו"ר יהדות התורה: "הכי חמור שבסוף נחזור לאותו מקום שהיינו עכשיו"

גפני מטיל ספק בניצחון נתניהו: "הכי חמור לחזור לאותו המקום"
משה גפני ובנימין נתניהו במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

היציאה לבחירות נראית כעת בלתי נמנעת, אך מי שפועל למנוע אותן ולהביא להקמת ממשלה חלופית, הוא לא אחר מאשר יושב ראש יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני, שמשוחח בשעות האחרונות עם השרים בני גנץ, איילת שקד, גדעון סער ונוספים.

אחר הצהרים (רביעי) נימק חבר הכנסת גפני את החלטתו לנסות למנוע בחירות, וטען כי קיים חשש שגם לאחר הבחירות לא יצליחו להגיע להכרעה פוליטית שתביא להקמת ממשלת בראשות בנימין נתניהו.

בכנס הורביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה אמר גפני: "אני עובד כל הזמן למנוע בחירות גם בימים אלה. המשמעות של בחירות היא הרבה מאוד כסף, אני לא מדבר על הלשון הרע, והכי חמור שבסוף נחזור לאותו מקום שהיינו עכשיו. ולכן, עמדתי שצריך להגיע להסכמה, אני אומר את זה לחבריי באופוזיציה וגם לידידיי בקואליציה, צריך לשבת ביחד ולהגיע להסכמות".

מוקדם יותר היום (רביעי) נועד חבר הכנסת משה גפני עם יושב ראש כחול לבן בני גנץ בלשכה בכנסת, לפי דיווח גנץ שלל על סף אפשרות כי ישב בממשלה תחת בנימין נתניהו.

משה גפני פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד