ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
לא רשם בקופה

בעל האטליז נעצר בחשד לעבירות מס

בעל אטליז מטייבה, שנתפס עם כמיליון ש"ח במזומן, נעצר בחשד להעלמת הכנסות | מעיון בחומרים המצולמים עלה כי חלק גדול מהתשלומים בחנות לא נרשמו בקופה ונאגרו ב"קופה שחורה", ממנה, על פי החשד, הועברו לאחר מכן לכיסו של החשוד

בעל האטליז נעצר בחשד לעבירות מס
אילוסטרציה צילום: pixabay

עאזם נאשד, איש עסקים מטייבה, נעצר אתמול (שלישי) על ידי יחידת יהלם של רשות המסים למאבק בפשיעה חמורה. הוא חשוד בעבירות של אי רישום הכנסות וניהול ספרים כוזבים. מעצרו נערך במסגרת חקירה ממושכת, שראשיתה בממצאים שעלו במהלך פעילות "מסלול בטוח" המשותפת למשטרת ישראל ורשות המסים, כחלק מהמאבק הלאומי לטיפול בפשיעה בחברה הערבית, לחיזוק המשילות וההרתעה.

במהלך הפעילות המשותפת למשטרה ולרשות המסים, נערכו חיפושים וחקירות אצל עזאם נאשד, במהלכם נתפסו סכומי כסף גדולים במזומן – כ-130 אלף דולר וכ-490 אלף ש"ח. במסגרת חקירתו עלה מידע שהצביע על חנות אטליז בטייבה, בבעלותו של החשוד, כמקור לכספים.

בעקבות מידע זה הוחלט לתפוס את התיעוד ממצלמות המעקב בחנות. מעיון בחומרים המצולמים עלה כי חלק גדול מהתשלומים בחנות לא נרשמו בקופה ונאגרו ב"קופה שחורה", ממנה, על פי החשד, הועברו לאחר מכן לכיסו של החשוד.

בצילומים שנתפסו ניתן להבחין במצבים שבהם במשך שעות מבוצעות מכירות באטליז וההכנסות אינן נרשמות בקופת העסק. בסך הכול נמצאו כ-200 מקרים של אי רישום הכנסות בשלושת הימים שנבדקו.

על סמך המידע הזה שנאסף, נפתחה חקירה גלויה כנגד החשוד. במהלך החקירה בוצעו חיפושים ונתפסו חומרי חקירה וכן נערכה ביקורת ניהול ספרים על ידי יחידת ניהול ספרים ארצית החדשה שהוקמה ברשות המסים. אתמול, כאמור, נעצר החשוד, הובא בפני שופט ושוחרר בתנאים מגבילים.

מהראיות עולה לכאורה, כי החשוד פעל במזיד ובכוונה על מנת להתחמק מתשלום מס, תוך ניהול ספרים כוזב ואי רישום הכנסות בצרוה שיטתית ובתדירות גבוהה.

עבירות מס אטליז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד