י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במהלך עימות סמוך לאריאל

חקירת מות הפלסטיני בשומרון: יהודי נעצר בחשד למעורבות בדקירה

יהודי תושב השומרון נעצר בחשד למעורבות בדקירת הפלסטיני שנהרג אתמול באזור אריאל במהלך עימותים בין יהודים לפלסטינים | היהודי נעצר בעת הגיעו להגיש תלונה בשל העימות אמש | גם שירות הביטחון הכללי מעורב בחקירת מות הפלסטיני | הוטל צו איסור פרסום על פרטי החקירה

חקירת מות הפלסטיני בשומרון: יהודי נעצר בחשד למעורבות בדקירה
כוח מג"ב באזור אריאל, ארכיון צילום: פלאש 90

צעיר פלסטיני נהרג אתמול (שלישי) במהלך עימותים בין יהודים לפלסטינים באזור הכפר אסכאכא הסמוך לאריאל. לפי משרד הבריאות הפלסטיני, הצעיר, בשנות העשרים לחייו, נדקר כתוצאה מדקירה של יהודי, אולם במשטרה הבהירו אמש כי זהות הדוקר טרם ברורה. היום נעצר יהודי בחשד למעורבות בדקירה, בעת שהגיע להגיש תלונה נגד הפלסטינים. לפי הפרסום בכאן, גם שב"כ מעורב בחקירה. מוקדם יותר הוטל צו איסור פרסום על החקירה.

מהמשטרה נמסר אתמול כי "התקבל דיווח אודות חיכוך בין פלסטינים לישראלים סמוך לאריאל", וכי כוחות משטרה הגיעו למקום ממנו פונה פצוע פלסטיני במצב קשה ככל הנראה מדקירה. המשטרה פתחה בחקירה אודות נסיבות המקרה. "יצוין כי בשלב זה לא ברורה זהותו של הדוקר", נמסר מהמשטרה.

ארגון 'חוננו' המסייע משפטית למתנחלים, מסר מוקדם יותר כי אחד מחברי הקבוצה שהותקפה אתמול במהלך העימות הגיע לתחנת המשטרה להגיש תלונה כנגד הפורעים.

מוקדם יותר קרא מנכ"ל ארגון 'חוננו', שמואל מידד (זנגי), לצה"ל ולמשטרה לשים ידם על הפורעים הערבים בהקדם. לדברי מידד, "זהות הפורעים מפורסמת ברשתות החברתיות וניתן לאתרם בקלות. לא יתכן שקבוצת ילדים תותקף צמוד לעיר אריאל, הפורעים מתועדים בסרטון ברשתות החברתיות כשהם עם אלות בידם, והם עדיין משוחררים", אומר מידד.

מידד הוסיף: "הילדים ניצלו בנס, כאשר עשרות פורעים ערבים הגיעו עם אלות, גרזנים ועוד כלי משחית, והחלו לאיים ולתקוף את הילדים. אך בנס הם הצליחו להיחלץ מזה. המשטרה וצה"ל חייבים לשים ידם על הפורעים הערבים בהקדם, הזמן אינו פועל לטובת הילדים. אני קורא למשטרה להגיע לכלל הפורעים עוד היום. די אנטישמיות וטרור חווינו, אסור להשלים עם זה".

 

דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד