י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מבצע דרמטי

בשורה בהכנסת אורחים ברשב"י: "מגרילים רכב יוקרתי"

אם תזדרזו להירשם להגרלת הענק שייערכו בהכנסת אורחים רשב"י תהיו מאלה שיגבירו באופן משמעותי את סיכוייהם לזכות בהגרלה • על פי המבצע הדרמטי, הממהרים לרכוש כרטיסי הגרלה יזכו באופן אוטומטי בסכום כפול של כרטיסים

בשורה בהכנסת אורחים ברשב"י: "מגרילים רכב יוקרתי"
ניסאן יוקרתית. אילוסטרציה צילום: פיקסביי

בהכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב פרלמוטר והרב קרליבך נערכים בצעדי ענק לקראת ההגרלה ההיסטורית שתיערך כבר בקרוב בקרב כל אותם אלה שיירתמו כבר כעת לצורך המשך קיום וביסוס מפעלות החסד הפועלים בהר מירון סמוך ונראה לציון התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א במהלך השנה כולה ללא הפסקה של רגע.

לחצו כאן וטלו חלק במיזם הענק>>>

ההמונים שכבר הצטרפו להגרלה הופתעו היום לגלות הודעה חסרת תקדים שיצאה מהנהלת הכנסת האורחים רשב"י לפיה אלה שיצטרפו כבר היום להגרלת הענק ויהיו בין ה-500 מצטרפים הראשונים מרגע ההודעה יזכו להכפיל את סיכוייהם בהגרלה כאשר הם יקבלו במתנה מספר כפול של כרטיסים ממה שהם רכשו.

כך לדוגמא, באם רכשתם עשרה כרטיסים תקבלו באופן אוטומטי עשרים כרטיסי הגרלה, מה שמגביר את הסיכויים שלכם לזכות באופן דרמטי. המבצע תקף לכל אותם אלה שיחייגו כבר כעת למוקד ההגרלה ויהיו בין ה-500 מצטרפים שימהרו להזדרז ולהירשם.

בהכנסת אורחים רשב"י יערכו הגרלת ענק בקרב כל אותם אלה שיירתמו למען המשך קיום הפעילות המבורכת. בהגרלה חסרת התקדים ניתן למצוא במקום הראשון רכב מנהלים יוקרתי מחברת "ניסן" סנטרה 2022. בנוסף יוגרלו פרסי ענק, כמו לדוגמא: כרטיס אשראי טעון באלפי שקלים, צימר לשבת בצפון, אלפי שקלים לקנייה ברשת "הצורפים" ועוד פרסים שווי ערך שאסור לכם לפספס.

בהנהלת הכנסת אורחים רשב"י מתריעים כי כדאי להמונים להצטרף ממש בימים אלה ולרכוש כרטיס בהגרלת הענק בכדי שחלילה לא תפספסו את הזכות ההיסטורית להיות חלק במפעל כביר זה כמו גם להיות חלק מאלה שאולי יזכו בהגרלת הענק.

לחצו כאן וטלו חלק במיזם הענק>>>

רשבי ניסאן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד