י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שקרים באוויר

דיילת התוודתה: "הדיילים משקרים כששואלים את השאלה הזאת"

דיילת חשפה שצוות המטוס תמיד משקר כשנוסעים שואלים שאלה אחת נפוצה. הנוסעים הם סקרנים באופן טבעי ושואלים לעתים קרובות את הדיילים איפה הם נמצאים בזמן הטיסה. והתשובות בדרך כלל שקריות

מטוס: אילוסטרציה
מטוס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

דיילת חשפה שצוות המטוס תמיד משקר כשנוסעים שואלים שאלה אחת נפוצה. הפוסט המקורי פורסם באתר המדיה החברתית הפופולרית Reddit שחקר דיילים על חייהם העמוסים. דייל הודה שרוב הזמן לצוות לא היה מושג ושיקר כאשר הנוסעים שאלו היכן הם נמצאים.

הגיוני לחלוטין שהצוות יבחר לומר שקר לבן מכיוון שאין להם זמן להציץ דרך חלון זעיר קילומטרים מעל האנושות, בכל פעם שהשאלה צצה. גם אם כן, הדיילים מודים שסביר שלא יספקו מיקום מדויק, אם כי ישנם מקרים חריגים נדירים.

דיילת חשפה שהמצב היחיד שבו הצוות לא משקר הוא כשהם טסים מעל נקודת ציון פופולרית. "מענה על שאלות לגבי מיקום, אם ניתן לך תשובה לגיטימית כנראה שאנחנו ממציאים את זה חחח" אמרה. הם הודו שרוב הזמן לצוות לא היה מושג ושיקר כאשר הנוסעים שואלים היכן הם נמצאים.

לטענתה דיילים נוסעים רעבים ועייפים לעתים קרובות בגובה 40,000 רגל, וזה בהחלט מקשה עוד יותר על העבודה, והם ושבים ששאלות של נוסעים איפה הם בדיוק נמצאים, אלו שאלות מיותרות, "מה אכפת לנוסע אם הוא על הים או מעל איזה מפל מים, אלו שאלות דביליות" אמרה.

דיילים מטוס זיהוי מיקום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד