י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תושיית העובדים

אשה חטופה חולצה לאחר שהזמינה משטרה באפליקציית קניית קפה

אישה חטופה חולצה לאחר ששלחה בקשה לעזרה באמצעות אפליקציה להזמנת קפה. עובדים בבית קפה בניו יורק לא היו בטוחים אם ההודעה היא מתיחה - אבל התקשרו למשטרה ליתר בטחון, והמשטרה גילתה אשה חטופה ועצרה את החוטף

אשה חטופה חולצה לאחר שהזמינה משטרה באפליקציית קניית קפה
בית הקפה Chipper Truck צילום: באדיבות המצלם

אישה חטופה חולצה ביום ראשון האחרון לאחר ששלחה בקשה לעזרה דרך אפליקציית שירות המזון Grubhub בארה"ב, האישה הניו יורקית שלחה הזמנה לבית הקפה Chipper Truck, מסעדה ביונקרס, ניו יורק, עם הודעה המבקשת מעובדי המסעדה להתקשר למשטרה. "בבקשה תתקשרו למשטרה, הוא הולך להגיע אלי" כתבה האישה בת ה-24 בסעיף "מידע נוסף" בהזמנתה. בפוסט בעמוד הפייסבוק של המסעדה נכתב כי האישה ביצעה את ההזמנה מעט אחרי 5 לפנות בוקר.

"לא פעם שמעתי על זה קורה אבל מעולם לא חשבתי שזה יקרה לנו", נכתב בפוסט. "למרבה המזל היינו פתוחים ויכולנו לעזור לה". אליס ברמג'ו, בעלת בית הקפה Chipper Truck, אמרה שכאשר ההזמנה הגיעה, העובדים במסעדה לא היו בטוחים אם מדובר במתיחה, אך התקשרו למשטרה בכל זאת.

"ההודעה הגיעה, והבנות קראו אותה והן התקשרו לבעלי כדי לראות מה עליהן לעשות", אמרה ברמג'ו לרשת CBS. "הוא אמר להן, בואו נתקשר למשטרה, אנחנו לא יכולים לקחת שום סיכון". המשטרה הגיעה לכתובת המסירה בשעה 6:20 בבוקר, והצליחה לחלץ את האישה שנלקחה לבית חולים באזור.

האישה התקשרה למסעדה למחרת, והודתה לצוות Chipper Truck Cafe על עזרתם. "זה לא שפוי. אתה אף פעם לא חושב שאתה הולך להיות האדם שיעשה את זה או שהמצב עומד לקרות לך", אמרה העובדת אלישיה ל-CBS. החשוד בן ה-32 נעצר והואשם במספר סעיפי אישום.

חטיפה בית קפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד