ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
שטר תנאים וצלחת חרס

מתנה נדירה: זה מה שיעניק הצדיק מבני ברק למעוכבי הזיווג

מרן הגרמ"ש אדלשטיין אשר יגיע למעמד תפילה חסר תקדים בציון בעמוקה יחרוג ממנהגו ואף יעניק מתנות נדירות למעוכבי הזיווג אשר יירתמו כעת למען חתנים וכלות שאין להם מאומה • מדובר בצעד נוסף מעבר למכתבו ההיסטורי שם הוא גוזר כי התורמים יזכו להתארס עד לראש השנה הקרוב

מתנה נדירה: זה מה שיעניק הצדיק מבני ברק למעוכבי הזיווג
אילוסטרציה צילום: unsplash

מעמד תפילה נורא הוד וחסר תקדים עתיד להיערך בקברו של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל הטמון בעמוקה על ידי מרן הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט"א שיגיע באופן היסטורי למקום בשעת חצות הלילה של מוצאי יום ההילולא ושם הוא יקרע שערי שמים, בתחינה ובזעקה לישועתם של אלפי מצפי הישועה, מעוכבי הזיווג.

לחצו כאן ותזכו במתנות הנדירות והמסוגלות>>>


מדובר בתפילה חסרת תקדים אשר תיערך על פי רזי הסודות שהוא קיבל היישר מאביו מרן הגאון הצדיק רבי יעקב אדלשטיין זיע"א אשר היה בידו את כוח ישועת וברכת הזיווג. בתפילה הנוראה יערוך הגרמ"ש אדלשטיין מעמד התרת קללות וכופר נפש בעבור מעוכבי הזיווג, דבר שללא ספק יפתח את שערי השמים וימציא לכם את זיווגכם הנכון כבר בקרוב ממש.

עוד קודם למסע התפילה יוצא מרן הגרמ"ש אדלשטיין במכתב גזירה חסרת תקדים שם הוא גוזר בגזירה שאין דומה לה כי, "התורמים למגבית 'קופת העיר' עבור כלות עניות כמנין שמם ובצירוף מנין 'זווג' יזכו בזכות כח הצדקה ופדיון נפש והתפילה מידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה תשפ"ג".

הגזירה הזו שמכה גלים בכל מקום ומקום מותירה אותנו פעורי פה כשאנו מגלים שמעבר לגזירה הזו התורמים יזכו להיכנס למעון קודשו של מרן הגרמ"ש אדלשטיין שם הוא יעניק להם מתנה פלאית אשר תחיש להם את הישועה למעלה מדרך הטבע. על פי הודעת "קופת העיר" נערות ונשים המצפות לזיווג יזכו שמרן יעניק להן צלחת חרס שתישמר עד לשעת האירוסין אז הן ישברו אותו בשמחה. צלחת החרס תביא לביתכם את האמונה והברכה היוקדת שהנה בעוד רגע זה קורה, הנה בעוד רגע נגמרים ימי ההמתנה הארוכים.

כמו כן, בחורים וגברים המצפים לזיווג יזכו שמרן יעניק להם "שטר תנאים" נאה, כתוב ומודפס אשר יכניס בכם את האמונה שבעוד רגע אתם תקחו את השטר ביד ותגיעו לשמחת האירוסין שלכם, לשמחה שציפיתם לו כל כל הרבה זמן.

נדמה כי רגעים כאלה הם מהרגעים שפשוט אסור לכם לפספס. אתם חייבים להיות חלק מאלה שיזכו לגזירה ההיסטורית הזו ולהיות חלק מאלה שיכנסו למעונו של מרן הגרמ"ש אדלשטיין ויקבלו מידיו מתנה אשר תכניס בכם את כוח הגזירה והאמונה. עשו זאת כעת בטרם תפספסו את ההזדמנות, למענכם, למען העתיד שלכם.

לחצו כאן ותזכו במתנות הנדירות והמסוגלות>>>

מעוכבי זיווג עמוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד