כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
בתוך שלולית דם

נושא מזוודת הגרעין של פוטין נמצא ירוי בביתו

ואדים זימין, קולונל בדימוס בשירות הביטחון הפדרלי, נמצא ירוי בביתו במוסקבה. הוא היה אחראי על התיק הנושא את הקוד הגרעיני הרוסי שתמיד מלווה את מנהיג הקרמלין. הוא המשיך בשירות הביטחון והגיע לתפקיד קולונל, אך תפקידו המדויק עבור פוטין אינו ברור

נושא מזוודת הגרעין של פוטין נמצא ירוי בביתו
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

קולונל בדימוס שנשא את תיקו הגרעיני של הנשיא הרוסי נמצא ירוי בביתו ליד מוסקבה. ואדים זימין, בן 53, במצב קשה ונמצא בטיפול נמרץ, כך דווח ה'דיילי מירור'. הקולונל בדימוס בשירות הביטחון הפדרלי היה אחראי על התיק הנושא את הקוד הגרעיני הרוסי שתמיד מלווה את מנהיג הקרמלין. הוא ביצע את התפקיד לאחר שהחליף בתפקיד את בוריס ילצין נשיא רוסיה לשעבר.

הוא המשיך בשירות הביטחון והגיע לתפקיד קולונל, אך תפקידו המדויק עבור המרגל לשעבר של הקג"ב אינו ברור. זימין נמצא עם פצעי ירי במטבח בדירתו בקרסנוגורסק, באזור מוסקבה. בזמן שנורה, אשתו החובשת, לא הייתה בבית, היא טיפלה בחיילים רוסים פצועים ממלחמתו של פוטין באוקראינה.

על פי הדיווח, הירי אירע כשזימין עומד בפני חקירה פלילית בגין לקיחת שוחד לכאורה לאחר שהצטרף לשירות המכס בתפקיד בכיר הוא היה במעצר בית בגלל התיק הפלילי, אך הוא הכחיש כל עבירה. זימין התגלה על ידי אחיו שעל פי הדיווחים היה בשירותים בזמן הירי ביום שני האחרון. הוא שכב בתוך שלולית דם עם פצע בראש. אקדח מסוג Izh 79-9TM נמצא בקרבת מקום.

מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין קוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד