י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בעלת ברית נאמנה

קהילות ומוסדות מתאחדים כדי לתמוך במושלת שמתמודדת שוב

מנהיג החסידות ומנהלי בתי הספר בבורו פארק תומכים במושלת הנוכחית קתי הוצ'ול. הוצ'ול הצליחה לפתח קשרי עבודה חיוביים עם הקהילה היהודית והוכחה כבעלת ברית נאמנה ואוהדת בשנותיה בממשלה

חרדים בבורו פארק: אילוסטרציה
חרדים בבורו פארק: אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

קול קורא חתום על ידי קבוצה שמאגדת הקהילות החרדיות הקוראת לעצמה "בורו פארק מאוחדת", שקורא לתמוך במושלת הנוכחית קתי הוצ'ול שמתמודדת שוב לתפקיד. הקבוצה כוללת את החסידויות באבוב, בעלז, סאטמר, צאנז-קלוזנבורג, באבוב 45, גור, ויז'ניץ, פופה, סוויקרא, ספינקא, רחמסטריווקה ועוד. גם ראשי בתי הספר "בית יעקב", "בני חיה", "בני תורה", "תומר דבורה", "ויין" ובתי ספר מרכזיים נוספים הוסיפו את חתימתם.

קול קורא למענה של קתי הוצ'ול

"בתקופות קריטיות ומאתגרות אלו, חשוב לקיים נציגות אוהדת שנוכל להמשיך בקיום מצוות הדת שלנו ללא הפרעה. לשמור על הרחובות והשכונות שלנו בטוחים ומוגנים, ולראות את הצרכים שלנו מטופלים בצורה מכבדת" נכתב בהודעה.

המנהיגים הדגישו כי קייטי הוצ'ול הצליחה לפתח קשרי עבודה חיוביים עם הקהילה היהודית והוכחה כבעלת ברית אמינה ואוהדת בשנותיה בממשלה. האישור מגיע שבוע לפני הבחירות של המושל וסגן המושל ב-28 ביוני, התמיכה החרדית נתנה דחיפה גדולה למנהיג המכהן ונועל תמיכה בקהילה האורתודוקסית, שמבחינה היסטורית הוכחה כגוש הצבעה משפיע בבחירות המקומיות.

תושבי בורו פארק קיבלו השבוע את פני המושלת הוצ'ול עם תמיכה והתרגשות מוחשית ביום שני כשסיירה בשדרה ה-13, ועצרה בחנות היודאיקה המפורסמת של אייכלר.

עם התקרבות יום הבחירות, הגיעה המושלת לביקור בקהילות החרדיות שאיתה יש לה קשר ידידותי ולבבי מאז ומעולם, הרבה לפני שנכנסה לתפקיד מושלת ניו יורק באוגוסט 2021. המושלת ניצלה את ההזדמנות כדי להביע שוב את דעתה האיתנה, שיש למגר שנאה אנטישמיות וגזענות וכי יש לחנך את הנוער על סכנותיה בשלב מוקדם.

קהילות חרדיות בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד