י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הצדדים ייפגשו למו"מ

לבקשת שרת החינוך: שביתת המורים הוקפאה

אחרי יומיים של שביתה כללית בבתי הספר, הסתדרות המורים הודיעה היום כי העיצומים יוקפאו – לאור בקשת שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון ופגישה שהתקיימה בין יפה בן דוד לממונה על השכר במשרד האוצר, ביום ראשון תתקיים פגישת המשך

לבקשת שרת החינוך: שביתת המורים הוקפאה
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: unsplash

הסתדרות המורים מודיעה שהיא מקפיאה את העיצומים במערכת החינוך, לאור בקשת שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, ולאחר פגישה עניינית היום (חמישי) בין מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד והממונה על השכר באוצר, קובי בר נתן. פגישת המשך בין הצדדים נקבעה ליום ראשון.

בן דויד אמרה כי "נעתרנו לבקשת שרת החינוך והחלטנו להקפיא את העיצומים. אני מקווה להמשך מו״מ ענייני וכנה עם הממונה על השכר ומצפה ששאר הגורמים בממשלה ובמערכת הפוליטית, גם יראו לנגד עיניהם את טובת המערכת ויבינו כי אם לא נגיע להסכמות בימים הקרובים נאלץ לחדש את המאבק".

השרה שאשא ביטון אמרה: ״אני מברכת את מזכ״לית הסתדרות המורים יפה בן דוד על שנעתרה לבקשתי להקפיא את העיצומים. בכך נאפשר לילדים ולמורים לסיים את שנת הלימודים בצורה מסודרת ולהנות משלל הפעילויות החווייתיות שמחכות להם בשבוע הקרוב. בכוונתי להמשיך להוביל קידום מהיר של המשא ומתן כדי לחזק את מעמדם של המורים, גיוס צוותי הוראה ופתיחה מסודרת של שנת הלימודים תשפ"ג".

שביתה בבתי ספר יפה בן דוד יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד