ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
במסדר הכנפיים

בנט נפרד: "מעביר מדינה חזקה בטוחה ושקטה בגבולות"

בנט השתתף בטקס מסדר כנפיים בבסיס חיל האויר בחצרים והודה "לחיילי צה"ל ולמפקדיו, לרמטכ"ל ולכל ארגוני הביטחון המוסד, שב"כ, משטרת ישראל על הזכות הנדירה שקיבלתי להנהיג אתכם" | הנשיא הרצוג: "איננו עומדים בחיבוק ידיים למול האיומים. ישראל שומרת על חופש פעולה, ומבטיחה את האינטרסים הביטחוניים שלה"

בנט נפרד: "מעביר מדינה חזקה בטוחה ושקטה בגבולות"
בנט במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט שנמצא בשלהי כהונתו, הגיע היום (חמישי) להשתתף בטקס מסדר כנפיים בבסיס חיל האויר בחצרים. 

בנט אמר כי "אני מעביר מדינת ישראל חזקה בטוחה ושקטה בגבולות. אויבנו יודעים היטב שאנחנו נגיע לכל פינה בעולם כדי לשמור על ביטחון אזרחינו. הם לומדים שמי שזומם לפגוע בנו כאן, בביתנו, יישא במחיר כבד בביתו שלו".


 
"בנימה אישית", אמר בנט, "אני רוצה להודות לחיילי צה"ל ולמפקדיו, לרמטכ"ל ולכל ארגוני הביטחון המוסד, שב"כ, משטרת ישראל על הזכות הנדירה שקיבלתי להנהיג אתכם".

לדבריו, "בכל פעם שאישרתי תקיפה אווירית של טייסי חיל האוויר, או מבצע קרקעי של לוחמי צה"ל, ימ"מ או פעולה חשאית של לוחמי הארגונים האחרים, ידעתי שיש על מי לסמוך. עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, למענכם, העם האהוב שלי".

"בוגרים יקרים", אמר רה"מ, "בשם ממשלת ישראל, בשם אזרחי ישראל - אני אוהב אתכם, סומך עליכם. עם ישראל מצדיע לכם!".

קודם לכן נאם בטקס נשיא המדינה הרצוג: "ביטחון אזרחי ישראל עומד למבחן יום יום. אתגרים רבים לפנינו, גלויים לעיני הציבור, וסמויים מהן. איראן שולחת זרועות ארוכות של טרור, לתוך ישראל, לגבולותינו, וגם למדינות אחרות. אין אף מדינה בעולם שהייתה נותנת לאזרחיה החפים מפשע להיות מאוימים אך ורק בשל זהותם".

הנשיא התייחס לדיווח הטורקי על סיכול פיגוע נגד ישראלים: "התבשרנו היום על ניסיונות לחטוף ישראלים ולפגוע בהם, והאמינו לי שזרועות הביטחון של מדינת ישראל פועלות 24/7, בפעולות סיכול ומניעה המזכירות לא אחת סרטי מתח ועלילה. בהם המציאות עולה לפעמים על כל דמיון".

"אני מזהיר את כל מי שחושב לנסות אותנו", אמר הרצוג, "איננו עומדים בחיבוק ידיים למול האיומים. ישראל שומרת על חופש פעולה, ומבטיחה את האינטרסים הביטחוניים שלה. ידנו הארוכה תגיע לכל מקום שנבחר, בכל זמן שנבחר, ובכל דרך שנבחר".

חיל האוויר חצרים נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד