י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תיעוד נרחב

אמירייטס נחתה בישראל: כיצד זה נראה ומרגיש מבפנים?

"אמירייטס", שנחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות והמתקדמות בעולם, נחתה לראשונה בנתב"ג בטיסה רשמית, ופתחה באופן רשמי את הקו לישראל. המטוס התקבל בטקס חגיגי בנתב"ג. צפו בסיקור ובתיעוד של בן ברזל

אמירייטס נחתה בישראל: כיצד זה נראה ומרגיש מבפנים?
אמירייטס נחתה בישראל צילום: בן ברזל

חברת התעופה האמירתית "אמירייטס" Emirates

אחת מחברות התעופה הטובות בעולם, נחתה אמש (חמישי) בנתב"ג ותתחיל לפעול באופן רשמי בישראל. עד עכשיו פעלה בנתב"ג רק חברת הבת "פליי דובאי", וכעת, עם כניסתה המרגשת של אמירייטס, יש כאן ממש "גיים צ'ינג'ר". מלבד חווית הטיסה המיוחדת בחברת התעופה האמירתית, אשר ידועה במטוסיה המפוארים והשירות המיוחד והיוקרתי, בטיסות לדובאי וממנה, בנוסף, החברה תחבר את הישראלים ליעדים רבים נוספים בטיסות קונקשן מפוארות דרך דובאי - דבר שלא התאפשר עד עכשיו, ליותר מ 182 יעדים ברחבי העולם. מהלך שצפוי להוזיל מאוד את הטיסות למזרח העולם.

בטקס שנערך אמש השתתפו כתבים ואנשי תיירות, בלוגרים. וכן שרת התחבורה מירב מיכאלי, שגריר איחוד האמירויות בישראל מוחמד מחמוד אל-חאג'ה, שגריר ישראל באמירויות - אמיר חייק, ועיתונאים מאיחוד האמירויות שהגיעו בטיסת הבכורה מדובאי.

המטוס שהגיע- בואינג 777

בסיום טקס ההסלנה החגיגי, עלינו למטוס כדי לראות ולהרגיש מעט את אווירת היוקרה המיוחדת של אמירייטס. אמנם ציפינו שהחברה תשלח לטיסת הבכורה את המטוס המפואר ה-A380, ולבסוף הודיעו בחברה שה-A380 לא יגיע כרגע לישראל, מכמה סיבות, ואולי בעתיד כן יצליחו לטוס בקו תל אביב-דובאי במטוס מדגם A380.

גם במטוס 777 של אמירייטס, ניתן להבחין ביוקרה ובפינוק שהמטוס מציע. אמנם מחלקת התיירים די סטנדרטית, אך מנגד מחלקת העסקים מיוחדת ומפוארת מהרגיל, וכוללת מיני מקרר אישי, עם שתיה קלה לכל נוסע, מושב שנפתח למיטה, שני מסכים ו"רמת גימור" גבוהה בצורה משמעותית ומפנקת.

 

מחלקת העסקים בהחלט מיוחדת. אבל המחלקה המיוחדת והמרשימה ביותר היא המחלקה הראשונה, בה הנוסע מקבל סוויטה אישית מפנקת עוד יותר. קשה לתאר במילים את היוקרה שהמטוס הזה מציע, ופה מדובר עוד בדגם הקטן יותר.

 

לסיכום: המטוסים מיוחדים מאוד ומפנקים מאוד, וזה בהחלט בשורה משמעותית כאן בנתב"ג; גם בחוויה של הטיסה עצמה, וגם האפשרות לקונקשנים מיוחדים למגוון יעדים נוספים. כעת, לא נצטרך לבצע את הקונקשן תמיד דרך טורקיה כדי לטוס מזרחה.

אמירייטס-לטוס טוב יותר

Emirates- fly better

צייד הטיסות

להצטרפות לקבוצה ולקבלת עדכונים מצייד הטיסות לחץ כאן

 

 

צייד הטיסות איחוד האמירויות דובאי טיסות אמירייטס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד