י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
לקראת פיזור הכנסת

ביטאון גור 'המודיע' מאשר: גולדקנופף - נציג החסידות בכנסת הבאה

‏ביטאון חסידות גור - 'המודיע' בהצהרה רשמית הבןוקר: יצחק גולדקנופף נבחר כמועמד הסיעה המרכזית ברשימת אגודת ישראל במקומו של יעקב ליצמן | גולדקנופף בירך: "בעבודה משותפת עם כל נציגי יהדות התורה נשתדל לרומם שם שמיים ולסייע"

ביטאון גור 'המודיע' מאשר: גולדקנופף - נציג החסידות בכנסת הבאה
יצחק גולדקנופף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יותר מחודש אחרי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי יצחק גולדקנופף יתפוס את מקום הסיעה המרכזית בכנסת ויכהן כחבר הכנסת מטעמה, רק הבוקר (שישי) מבשר ביטאון החסידות ׳המודיע׳ על המינוי המיוחל.

בעמוד הראשי של העיתון נכתב הבוקר "הרב יצחק גולדקנופף נבחר כמועמד הסיעה המרכזית ברשימת אגודת ישראל", וציינו כי גולדקנופף נבחר כמועמד הסיעה המרכזית ויעמוד בראש הרשימה לכנסת הבאה, הוא יבוא במקומו של הרב יעקב ליצמן סגן יו"ר הוועד הפועל העולמי שפרש אחרי 23 שנות ייצוג פוריות בכנסת.

פרסום ראשון: בגור הכריעו: יצחק גולדקנופף נציג החסידות בכנסת

בביטאון פרסמו גם כן התייחסות ראשונה של הח"כ המיועד שבירך על בחירות ואמר: "בעבודה משותפת עם כל נציגי יהדות התורה, הידועים במסירותם ועשייתם הברוכה, נשתדל לרומם כבוד שמים, לעמוד על משמר קדושי ישראל ולהטיב עם כלל ישראל".

גולדקנופף בן ה-72 מוכר במערכת הציבורית כיושב ראש הוועדה למען השבת ומנכ״ל רשת הגנים של בית יעקב, מאז פרסום שמו לפני חודש עלו קריאות בציבור החרדי בעיקר בקרב מורות וגננות, כי לא יצביעו למפלגה בעקבות טענות נגד תנאי העסקה אותן חוו ברשת הגנים שתחתיו.

יצחק גולדקנופף גור המודיע בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד