כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לראשונה מיום הקמת היישוב

בטלז סטון שיפצו אולמות לימוד ושמחה במיליון שקלים

ראש מועצת קריית יערים יצחק רביץ הורה לשפץ את אולם 'המתמידים' לילדי היישוב לצד שיפוצים נרחבים באולם השמחות למשפחות היישוב בעלות כוללת של מעל מיליון שקלים, במטרה להעמיד את האולם לתושבים במחיר עלות בלבד. במעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזה השתתף המרא דאתרא הגר"א שולמן שבירך את ראש המועצה

בטלז סטון שיפצו אולמות לימוד ושמחה במיליון שקלים
חנוכת האולמות בטלז סטון צילום: באדיבות המצלם

בקריית יערים טלז סטון נערכה השבוע חגיגת חנוכת הבית בשילוב מעמד קביעת מזוזה לבית 'המתמידים' המחודש ואולם "פנינת יערים", בהשתתפות תושבי וילדי היישוב ובראשות המרא דאתרא הגאון רבי אריה שולמן וראש המועצה יצחק רביץ.

המעמד נערך לרגל חידוש האולם לאחר שבוצעו בו שיפוצים נרחבים. לראשונה מאז ייסוד האולם, התבצע במקום שיפוץ יסודי ומקיף לטובת מאות בעלי השמחה שעורכים בו במהלך השנה שמחות ברית, בר מצווה, אירוסין וכדומה.

המועצה השקיעה מעל מיליון שקלים בעבודות, לטובת ציבור התושבים. מדובר בצעד תקדימי, בו רשות מקומית מתקצבת שיפוצים באולם, כדי להעמיד את האולם במחיר עלות בלבד לטובת כלל התושבים.

בנוסף לכך, המועצה ביצעה שיפוצים גם באולם של 'המתמידים'. מדובר במיזם מיוחד של המועצה המפעילה בקביעות מסגרת לימוד ותעסוקה לילדי היישוב בשעות אחה"צ בכל ימות השבוע.

המועצה המקומית קריית יערים היא היחידה מבין כלל הרשויות המקומיות בישראל, המארגנת את המסגרת החינוכית ואף משלמת משכורת לאברכים תלמידי חכמים שילמדו עם הילדים בקבוצות גיל שונות, לצד תוכניות מיוחדות בכל תקופות השנה.

מי שהנחה את האירוע היה המחנך הרב אליעזר דראך, מנהל 'המתמידים' בקריית יערים ששיבח את המועצה ואמר כי בזכות השיפוצים המפוארים מאות ילדים סופגים ערכים וחינוך יהודי טהור גם בשעות שלאחר סיום הלימודים בתלמוד תורה.

המרא דאתרא הגאון רבי אריה שולמן נשא דברים נרגשים ואמר "חשוב מאוד שילדי היישוב יוכלו ללמוד בצורה מכובדת מתוך הרחבת הדעת. ראש המועצה הרב יצחק רביץ לא נח ולא שקט עד שהצליח להפוך את המבנה לאולם מפואר והוכיח בכך שמגיע לילדי תשב"ר מקום מכובד ויפה ללמוד, לא פחות ממקומות וצרכים אחרים. כך גם פעל והשקיע כדי שמשפחות תוכלנה לערוך אירועים חגיגיים באופן המכובד ביותר".

ראש המועצה יצחק רביץ הסביר את החשיבות שהמועצה רואה בחינוך ילדים ובמתן מקום ראוי לתושבים לחגוג בו את את השמחות המשפחתיות שלהם, והודה לכל העוסקים במלאכה.

טלז סטון יצחק רביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד