י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פיזור הכנסת

ח"כ מקלב: "לצערי לא תהיה ממשלה חלופית"

חבר הכנסת אורי מקלב התראיין הבוקר לרשת ב שם אמר כי להבנתו לא תקום ממשלה חלופית. לדבריו, "זה לא עבד עם גנץ ותקווה חדשה וחברי ימינה לבדם לא יספיקו להקמת ממשלה עוד בכנסת הנוכחית" 

ח"כ מקלב: "לצערי לא תהיה ממשלה חלופית"
ח"כ אורי מקלב צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה התראיין הבוקר (שישי) לכאן רשת ב ואמר כי אפסו הסיכויים להקמת ממשלה חלופית: "לצערי לא תהיה ממשלה חלופית. זה לא עבד עם גנץ ותקווה חדשה. גם אם כל ימינה תבוא זה לא יספיק".

השבוע נחשף ב'בחדרי חרדים' כי ח"כ משה גפני שוחח עם יו"ר כחול לבן בני גנץ ודן עימו באפשרות להרכיב ממשלה לצד הליכוד והחרדים ולמנוע בחירות מיותרות. באופוזיציה מסבירים כי זו ההזדמנות היחידה של בני גנץ להיכנס לתפקיד ראש הממשלה, ומעבר לכך למנוע מיריבו הפוליטי יאיר לפיד להיכנס לתפקיד. אך מה שמונע מזה לקרוא אלו בעיות אמון בין גנץ לנתניהו והחשש מתרגיל פוליטי.

יממה קודם לפיזור הכנסת, שוחח ח"כ גפני עם יו"ר תקווה חדשה גדעון סער והשר זאב אלקין, אך לפי גורמים פוליטיים שנחשפו לתוכן השיחות, הסיכוי שתקווה חדשה תצטרף לממשלה - קלושים.

בראיון ב'כאן רשת ב', מקלב, שחבר בוועדת החוקה, התייחס להכרזתו של יו"ר הוועדה גלעד קריב כי היא תכונס ביום ראשון לדון בחוק הנאשם. "החוק הזה נוגד את הקווים הדמוקרטיים הקיימים. מי שלא הורשע הוא בחזקת זכאי. להגיד 'רק ביבי' זה לא בסדר ולהגיד 'רק לא ביבי' זה בסדר?", טען מקלב.

אורי מקלב בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד