י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מי בראש?

סקר: שרי הממשלה נמצאים בשפל ציבורי חסר תקדים

באוניברסיטת רייכמן ערכו סקר מקיף על שביעות רצון משרי הממשלה. התוצאות: 74% לא מרוצים מעומר בר לב, 63% לא מרוצים מנפתלי בנט, 60% לא מרוצים ממרב מיכאלי ו-50% לא מרוצים מגדעון סער

סקר: שרי הממשלה נמצאים בשפל ציבורי חסר תקדים
בנט ועמר בר לב צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הממשלה הקצרה בתולדות מדינת ישראל ממשיכה לשבור שיאים שליליים. מהסקר שנערך ע"י אוניברסיטת רייכמן קל מאוד להבין מדוע נפלה הממשלה בטרם עת. לפי הסקר, אמון הציבור בשרי הממשלה נמצא בשפל עמוק, כאשר מי שקוטף את המקום השני במדד אי שביעות הציבור הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה נפתלי בנט. דבר זה אולי מסביר יותר מכל את המציאות הקשה אליה נקלעה ממשלתו, כאשר באופן חסר תקדים קרא לפיזורה ולהליכה לבחירות, טרם תקדים אותו האופוזיציה ותשיג את הרוב הדרוש גם בלעדיו.

מתוצאות הסקר שנערך ע"י אוניברסיטת רייכמן ופורסם ב'ידיעות אחרונות' עולה כי 74% מאזרחי מדינת ישראל לא מרוצים מהשר לביטחון פנים עומר בר לב, שקוטף את המקום הראשון והמפוקפק. במקום השני ו"המכובד" נמצא כאמור ראש הממשלה נפתלי בנט כש- 63% מהאזרחים הצהירו כי אינם מרוצים ממנו, שרת התחבורה מרב מיכאלי זוכה אף היא למדד דומה - 60% מהציבור הישראלי לא מרוצים מתפקודה.

אלו שסוגרים את הרשימה הם שר המשפטים גדעון סער ושר הביטחון בני גנץ שזוכים שניהם "בלא מרוצים" מ - 50% אחוז מהציבור הישראלי.

 

סקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד