י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התבטאות מצמררת

מקורב לפוטין: "לונדון תופצץ ראשונה במלחמת עולם שלישית"

אחד מבעלי בריתו הקרובים של ולדימיר פוטין, חבר הפרלמנט אנדריי גורוליוב, בן 54, שחבר בוועדת ההגנה של הפרלמנט הרוסי, אמר כי במלחמת עולם מוסקבה "לא תכוון טילים לעבר ורשה, פריז או ברלין, אלא תשגר טילים לעבר לונדון במקום זאת"

מקורב לפוטין: "לונדון תופצץ ראשונה במלחמת עולם שלישית"
אנדריי גורוליוב צילום: באדיבות המצלם

בעל ברית פוליטי קרוב של ולדימיר פוטין, איים כי לונדון תיפגע ראשונה במלחמת העולם שלישית. חבר הפרלמנט אנדריי גורוליוב, בן ה-54, חבר ועדת ההגנה של הפרלמנט הרוסי, דוגל בפלישה רוסית למדינות הבלטיות של נאט"ו.

בראיון לטלוויזיה הממלכתית הרוסית, הוא אמר כי התגרות נאט"ו ברוסיה, תביא למלחמת העולם שלישית. "נשמיד את כל קבוצת לווייני החלל של האויב במהלך המבצע האווירי הראשון", אמר גורוליוב, המייצג כעת את רוסיה המאוחדת, המפלגה הפוליטית הראשית פרו-ולדימיר פוטין.

"לאף אחד לא יהיה אכפת אם הם אמריקאים או בריטיים, אנחנו רואים את כולם כנאט"ו, לא נתחיל מוורשה, פריז או ברלין, הראשונה להיפגע תהיה לונדון, ברור כשמש שהאיום על העולם מגיע מהאנגלו-סכסים".

"כחלק מהמבצע להשמדת אתרים חשובים ביותר, מערב אירופה תהיה מנותקת מאספקת החשמל", המשיך. "כל אתרי אספקת החשמל ייהרסו, ואז נראה מה ארה"ב תאמר למערב אירופה על חיים בקור ללא מזון וחשמל, מעניין אם ארה"ב יצליחו להישאר בצד".

מלחמת אוקראינה רוסיה בריטניה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד