י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הגיעה בהפתעה

עז אוקראינית פצעה קבוצה של חיילים רוסים עם רימונים

כוחות רוסים הניחו חוטים מחוברים למטען נפץ סביב היקפו של בית חולים בזפוריז'יה. עז שנמלטה מחווה מקומית, הוציאה את המלכודת שהפעילה רימון, וגרמה לפציעת כמה חיילים רוסים. הרוסים התקינו רימונים מוצמדים סביב היקפו של בית חולים מקומי והציבו חוטים כ"הגנה מעגלית"

עז אוקראינית פצעה קבוצה של חיילים רוסים עם רימונים
עז: אילוסטרציה צילום: Pixabay

עז אוקראינית פצעה כמה חיילים רוסים לאחר שהפעילו את חוט המטען שלהם והפעילה סדרה של רימונים. מנהלת המודיעין הראשית של אוקראינה מסרה כי כוחות רוסים נפצעו לאחר שמלכדו את עצמם בכפר קינסקי רוזדורי בזפוריז'יה. הרוסים התקינו רימונים מוצמדים סביב היקפו של בית חולים מקומי והציבו חוטים כ"הגנה מעגלית".

אבל זמן קצר לאחר שהם הטמינו את המלכודת, עז שנמלטה מחווה סמוכה צעדה לכיוון בית החולים ומשכה את חוט המטען. החיה עוררה תגובת שרשרת של רימונים ופצעה מספר חיילים רוסים. גורלה של העז אינו ידוע.

בשבועות האחרונים רוסיה מיקדה את המערכה שלה בדרום ובמזרח אוקראינה לאחר שהתקדמותה לעבר הבירה קייב בשלבים הראשונים של המלחמה סוכלה על ידי התנגדות אוקראינית עיקשת. מלחמת ההתשה בדונבאס - מרכזה התעשייתי של אוקראינה - היא קריטית ביותר בערים התאומות סיווירודונצק ולישיצ'אנסק, השוכנות על נהר סיברסקי דוניץ במחוז לוהנסק.

הנשיא ולודימיר זלנסקי לוחץ בבעלי בריתו להאיץ את משלוחי הנשק הכבד כדי להתאים את עצמם למלחמה טם רוסיה בשדה הקרב במזרח אוקראינה. "אנחנו חייבים לשחרר את אדמתנו ולהשיג ניצחון, אבל מהר יותר, הרבה יותר מהר", אמר זלנסקי בתיעוד וידאו ביום חמישי. "התקפות האוויר והארטילריה המסיביות של מוסקבה מכוונות להרוס את כל אזור דונבאס", אמר.

מלחמת אוקראינה רוסיה חיילים רימונים עז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד