ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
לאחר הפרסום ב'בחדרי'

בנט מתייחס לשיחת סילמן ולוין: "תמונה כואבת"

תיעוד 'בחדרי חרדים': ראש הממשלה היוצא הגיב לשיחה בין חברת הכנסת שפרשה מהקואליציה ליו"ר סיעת 'הליכוד' לאחר ההחלטה לפזר את הכנסת - והאשים את עצמו: "הרגו אותה; הייתי צריך לחבק אותה ולהיות איתה יותר" | הוא התגונן מהביקורת: "חברי 'ימינה' עברו את הכתישה הקשה אי פעם"

בנט מתייחס לשיחת סילמן ולוין: "תמונה כואבת"
בנט במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

נפתלי בנט, ראש הממשלה היוצא, קיים סבבי ראיונות שהתפרסמו הערב (מוצ"ש) עם סיום כהונתו בקדנציה הקצרה ביותר בראשות הממשלה. במהלכם, הגיב לפרישתה של חה"כ עידית סילמן מהקואליציה שהובילה לנפילת הממשלה.

בנט האשים את עצמו בנטישת הח"כית, שכיהנה כיו"ר הקואליציה, והתייחס לתיעוד שפורסם ב'בחדרי חרדים' על השיחה בין סילמן ליריב לוין ביום שני האחרון במשכן הכנסת, לאחר ההודעה של ראשי הממשלה על פיזור הכנסת.

"אין לי הרבה מה לומר, זו תמונה כואבת", טען בראיון ל'חדשות 12'. יו"ר מפלגת 'ימינה' אמר כי הוא "לא בא אליה בטענות, אני בא אליי בטענות. הרגו אותה, החבר'ה של המכונה של ביבי וסמוטריץ' הפכו אותה לשקרנית, רמאית, פנטזיונרית בתחנת דלק וכל הדברים האלה - ואני הייתי עסוק באיראן".

"בדיעבד אני חושב שהייתי צריך לחבק אותה, להגיד לה 'זה בסדר' ולהיות איתה יותר. פחות זלנסקי ויותר סילמן, פחות מוחמד בן זאיד ויותר ניר אורבך", הצטער על היחס שלו למורכבות בקואליציה על פני ענייני המדינה.

ראש הממשלה היוצא התגונן מהטענות כלפיו בבחירת אנשי מפלגתו, וטען כי הם "עברו את הכתישה הקשה אי פעם, אני לא מכיר הרבה אנשים שהיו עומדים בזה. נורא קל מבחוץ לצקצק, אבל כשמחרימים את הילדים שלך בבני עקיבא או בבית כנסת ומקללים אותך שבעה ימים בשבוע זה קשה", אמר.

במהלך השיחה בין לוין לסילמן, נזכיר, שאלה האחרונה את מקורבו של נתניהו בתום שיחה בין ראשי האופוזיציה שנערכה לאחר ההודעה של בנט ולפיד על פיזור הכנסת, "איך הייתי? טובה עד הסוף, נכון?", תהתה הח"כית, בצל הרצון שלה להשתריין ב'ליכוד'.

עידית סילמן יריב לוין נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד