י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פחות משנה אחרי בנו

החתן של רבי שלום: הגאון רבי משה אריאל זצ"ל

הגאון רבי משה אריאל זצ"ל, חתנו של המגיד הירושלמי רבי שלום מרדכי הכהן שבדרון זצ"ל, נפטר בשבת בבוקר בבית החולים לאחר שנות ייסורים. בחודש תשרי השנה שיכל את בנו הרב יצחק ז"ל מתפרח. הלווייתו, הלילה מבני ברק לסגולה 

החתן של רבי שלום: הגאון רבי משה אריאל זצ"ל
הגאון רבי משה אריאל זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: מבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הידיעה המרה על פטירתו בשבת בבוקר של הרב הגאון רבי משה אריאל זצ"ל, מחשובי תלמידי החכמים בבני ברק והוא בן 78 בפטירתו. 

הגאון רבי משה זצ"ל נולד בז' אב תש"ג לאביו הגה"צ רבי פרץ אריאל זצ"ל מרא דאתרא הוד השרון -מגדיאל, ולאימו מרת מרים ע"ה. 

בבחרותו למד בישיבת 'בית מאיר' בבני ברק, שם קנה את לימודיו מראש הישיבה הגאון רבי זלמן רוטברג זצ"ל. כמו כן היה קשור מאוד לבעל ה'קהילות יעקב' זצ"ל הסטייפלער. היה מתלמידיו המובהקים של המשגיח הגאון הצדיק רבי יחזקאל לוינשטיין זצ"ל.

בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו מרת חנה שתחי', בתו של המגיד הירושלמי הנודע, הגאון הצדיק רבי שלום מרדכי הכהן שבדרון זצ"ל, שיחד עם רעייתו שירתו את המגיד באחרית ימיו בביתם, ברחוב רבינו בחיי בבני ברק, משם גם יצאה מסע הלווייתו של רבי שלום. 

יחד בנו את ביתם על אדני התורה והיראה וזכו להעמיד דור ישרים מבורך, לצד עמלות בתורה בטהרתה כל היום בצורה מופלאה בכולל חזון איש בבני ברק. הרביץ תורה ויראה בבית המדרש 'אלפי מנשה' בבני ברק וכן שימש כראש כולל 'ישועות אריה'.

חיבר את סדרת הספרים וזיכה את הרבים בחיבורים נפלאים בכל מקצועות התורה, בינהם: 'לה' הארץ ומלואה', 'הליכות והנהגות', 'גיא מלח', 'מי רביעית' ועוד

בערב חג הסוכות בשנה האחרונה שיכל את בנו הרב יצחק אריאל זצ"ל, מהדמויות המוכרות במושב תפרח בדרום, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 47 בלבד. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות חתנים וצאצאים הממשיכים את דרכו. 

מסע הלוויה הלילה (מוצאי שבת קודש, פרשת קרח) בשעה 23:00 מביתו ברחוב רבינו בחיי 20 בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם ייטמן בחלקת הרבנים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

הלוויה הרב שבדרון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד