ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רו"ח יגאל בריטמן נהרג בהתרסקות מטוס קל באילת

מטוס קל התרסק ביציאה הצפונית של אילת • רו"ח יגאל בריטמן, בן 67, נהרג ועוד שניים נפצעו קשה • "המטוס לא הכריז על מצב חרום ונראה צולל לעבר הקרקע"

רו"ח יגאל בריטמן נהרג בהתרסקות מטוס קל באילת



הותר לפרסום: ההרוג בהתרסקות המטוס באילת הוא רו"ח יגאל בריטמן, בן 67.

בשעות אחר הצהרים סמוך לשעה 18:00 התקבלו דיווחים על מטוס קל שהתרסק ביציאה הצפונית של העיר אילת. צוותים רפואיים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה שהגיעו למקום דיווחו על שלושה נפגעים בשנות ה-50 לחייהם.

הלכודים במטוס, חולצו על ידי צוותי כיבוי ונמסרו לטיפול הכוחות בשטח.

אחד הנפגעים, נפצע באורח אנוש, ולאחר נסיונות להציל את חייו, נפטר מפצעיו. שני הנוסעים הנוספים, פונו באמבולנסים של מד"א לבית החולים יוספטל באילת, כשמצבם מוגדר קשה, עם פגיעה רב מערכתית. בהמשך, הועברו הנפגעים לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

פאראמדיק מד"א משה אלחיאני שניהל את האירוע בשטח מספר: "כשהגענו לשטח כוחות הכיבוי החלו בחילוץ הנפגעים מהמטוס שבדרך נס לא התלקח ולא עלה באש וניתן היה להגיע לפצועים, התחלנו בפעולות מצילות חיים כשאחד מהפצועים, גבר בשנות ה 50 סבל מפגיעה קשה ביותר, פגיעה רב מערכתית, ניסינו לבצע בו פעולות החייאה ועקב חומרת פציעתו הקשה נאלצנו בתוך זמן קצר לקבוע את מותו. 2 פצועים נוספים במצב קשה טופלו ע"י צוותי מד"א שהיו איתי במקום ובמהירות פינינו אותם לבי"ח יוספטל כשהם בהכרה מעורפלת וסובלים מפגיעה רב מערכתית."

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "המטוס מסיבה שאינה ברורה התרסק בתעלה בצד הכביש, אחד הנוסעים נהרג ושני נוסעים נוספים כבני 50 נפגעו באורח קשה, כוחות כיבוי סייעו לחילוץ הלכודים מהמטוס שנשאר כמעט בשלימותו, לאחר הטיפול הראשוני שקיבלו מהחובשים בזירה פונו הנפגעים לבתי החולים".

עופר לפלר, דובר רשות שדות התעופה אמר ל'בחדרי חרדים' כי "המטוס הפרטי שהמריא מהרצליה ועליו טייס ושני נוסעים היה בגישה לנחיתה. לא הכריז על מצב חרום ונראה צולל לעבר הקרקע. המטוס נפל מחוץ לשדה התעופה בחלק הצפוני".

"השדה נסגר להמראות ונחיתות עד שכוחות ההצלה יצאו מחוץ לשדה, ושבו להיות מבצעיים בתוך השדה".

צילום דוברות מד"א



צילום: דוברות איחוד הצלה



מטוס התרסק אילת נוסע נהרג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד