י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הקרב על הקול החרדי

הרב מאזוז מגיב לרב יוסף: "מפחדים שבן גביר ייקח קולות מש"ס"

שבוע לאחר המתקפה החריפה של הראשון לציון הגר"י יוסף על הח"כ מסיעת 'הציונות הדתית', מנהיג חרדי-ספרדי בכיר יוצא להגנת בן גביר - וטוען כי אין לעשות את ההקשר בין העלייה להר הבית לבין עשייתו הפוליטית: "אדם שעושה טוב למען עם ישראל; לא כדאי המריבות בנינו" | צפו

הרב מאזוז מגיב לרב יוסף: "מפחדים שבן גביר ייקח קולות מש"ס"
הרב מאזוז צילום: Aharon Krohn/Flash90

הסערה סביב התבטאותו של הראשון לציון, הרב יצחק יוסף, נגד חה"כ איתמר בן גביר, שזוכה לתמיכה נרחבת בקרב הקהל החרדי הצעיר, נמשכת, והערב (מוצ"ש) מנהיג ספרדי-חרדי בכיר יוצא להגנתו.

הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים אשר הביע בעבר תמיכה ביו"ר מפלגת 'עוצמה יהודית', הגיב בשיעור השבועי להתבטאות של הרב יוסף נגד הח"כ על כך שעלה להר הבית, ואמר כי אין לעשות הקשר בין העלייה לתמיכה הפוליטית בו.

"לא כדאי המריבות בנינו. אני תמכתי באיתמר בן גביר, לא בגלל שהוא עולה להר הבית חס וחלילה", אמר הרב מאזוז. הוא המשיך, "עכשיו מפחדים שהוא יקח כמה קולות מ'אגודה' ומש"ס, מה הקשר? אדם שעושה טוב למען עם ישראל".

ראש הישיבה הספרדית הגיב גם לעצם הטענה על העלייה להר, וציין ש"יש פוסקים שמתירים. לא באתי לדבר אם בן גביר נכנס או לא (להר הבית), אלא על כל מי ששומר על ארץ ישראל, הוא נלחם בשבילה", הבהיר לסיום.

כזכור, הרב הראשי הספרדי תקף את הח"כ ואמר כי עלייתו להר הבית היא "חילול השם גדול", ושהוא יוצא נגד כל "גדולי ישראל האמיתיים". במפלגות החרדיות חוששים מההתחזקות של בן גביר לקראת הבחירות בקרב הקהל החרדי, כשבחלק מהסקרים 'הציונות הדתית' כבר על מספר דו-ספרתי של מנדטים.

הרב מאזוז הראשון לציון הרב יצחק יוסף איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד