ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מומחה רפואה פופולארי: אקדם את 'איחוד הצלה' בעולם

ד"ר מהמט אוז, המגיש תוכנית טלוויזיה פופולארית בנושאי רפואה, סייר ב'איחוד הצלה' בירושלים • "השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת והמתנדבים הוא דבר מדהים"

מומחה רפואה פופולארי: אקדם את  'איחוד הצלה' בעולם
איחוד הצלה



מומחה הבריאות האמריקני הפופולארי ד"ר מהמט אוז, שלצד עיסוקו ברפואה משמש כמנחה תוכנית אירוח יומית פופולרית עם רייטינג של 1.7 מיליון צפיות, הגיע השבוע לביקור וסיור מיוחד במטה ארגון רפואת החירום 'איחוד הצלה' בירושלים.

ד"ר אוז פגש את נשיא הארגון אלי ביר ומתנדבים יהודים וערבים מהארגון. האירוע נערך כחלק מביקור שאורגן לד"ר אוז בארץ על-ידי מרים ושלדון אדלסון ותורמים נוספים.

בעת ביקורו ב'איחוד הצלה', אמר ד"ר אוז: "השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת למתנדבים רכובים על אופנולנסים המסורים לשליחותם הוא דבר מדהים. מעולם לא ראיתי דבר כזה. כל מה שמתנדבי הארגון זקוקים לו הוא אופנולנס וציוד רפואי - והם מסוגלים להציל חיים הרבה לפני האמבולנס".

לאחר הביקור הבטיח ד"ר אוז לנשיא 'איחוד הצלה' מר אלי ביר: "אפעל לקדם את פעילות 'איחוד הצלה' ברחבי העולם".



ד"ר מהמט אוז - Dr. Oz, הינו מומחה הבריאות הפופולארי ביותר בארה"ב, ומהרופאים המכובדים בעולם. הוא מכהן כפרופסור מנתח בבית החולים New York Presbyterian hospital / אוניברסיטת קולומביה, והתפרסם בזכות הפינה שהגיש בתוכניותיה של אופרה וינפרי. כעת הוא מגיש את תוכנית האירוח היומית הפופולרית "המופע של ד"ר אוז" המשודרת ב-118 מדינות שונות, בהן ישראל (ערוץ הבריאות). בחודש יוני האחרון, זכתה התוכנית בפעם השלישית ברציפות בפרס ה'אמי'לתוכנית הטובה ביותר.

בארגון רפואת החירום 'איחוד הצלה' שהוקם בשנת 2006 ישנם למעלה מ-2000 מתנדבים - חובשים, פראמדיקים ורופאים שמגיעים במהירות באופנולנס או רכבם הפרטי ומעניקים טיפול רפואי ראשוני בכל מקרה רפואי, עד להגעת אמבולנס/ניידת טיפול נמרץ שמפנה את הנפגע/ים לבית החולים. הארגון פועל בישראל ובמדינות נוספות בעולם.

צילום איחוד הצלה









ד''ר אוז רופא ביקור איחוד הצלה קידום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד