י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

חושש ממחאה? השר פירון לא ישתתף בכנס חרדי

שר החינוך ייעדר מכנס היערכות לשנת הלימודים של מנהלי האגף המוכר שאינו רשמי • הסיבה: חשש שמנהלים חרדים יחרימו האירוע • מקורביו: "מעדיף טובת הילדים החרדים"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

בכל שנה מתייצב שר החינוך בישיבת היערכות של פתיחת שנת הלימודים בה משתתפים מנהלי האגף המוכר שאינו רשמי - האגף החרדי.

גם השנה אמור היה להתקיים כנס בחודש אלול בבני ברק. אלא שהמצב הפוליטי הנפיץ מאז הוקמה הממשלה, הביא לכך שפוליטיקאים ועסקנים חרדים, בהוראת רבותיהם, איימו להחרים את האירוע, בשל השתתפותו הצפויה של שר החינוך, הרב שי פירון מ'יש עתיד'.

כדי למנוע מצב מבין, כפי שאירע בטקס סיום שנה של המכללה החרדית 'אונו', כאשר סטודנטים חרדים איימו להחרים את האירוע רק בשל השתתפותו הצפויה של הרב שי פירון - הוחלט בלשכת השר לבטל את השתתפותו בישיבת ההיערכות.

בלשכת השר נשמעים די כעוסים.

"כנס המנהלים המתוכנן הינו כנס מקצועי שמתקיים מדי שנה בכל מחוזות המשרד ועם כלל המנהלים והמפקחים, כולל עם אלה השייכים לאגף המוכר שאינו רשמי (חרדי). מטרתו של הכנס היא לשפר את התיאום בין הדרג המקצועי של המשרד לבין מנהלי המוסדות לשם פתיחתה של שנת הלימודים ללא תקלות, לטובתם של הילדים החרדיים", הם מסבירים.

"כמו במקרים רבים אחרים, גם כאן העסקונה החרדית הפוליטית ניסתה להפוך את ילדי הציבור החרדי לבני ערובה במלחמותיה הפוליטיות, שנועדו לשמש את האינטרסים האישיים שלה. שר החינוך העדיף להעמיד את טובת ילדי הציבור החרדי מעל לשיקולים פוליטיים ולבטל את השתתפותו, לטובת הצלחתו של הכנס".
שר החינוך פירון היערכות משרד מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד