כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אין אופוזיציה • תורג'מן הצטרף לסיעה של ברקת

חבר האופוזיציה היחיד והקולני בעיריית ירושלים, מאיר תורג'מן, יוצב במקום השלישי ברשימתו של ברקת • התמורה: סגנות ראש העיר • "מועמד בובה לא יקנה את ירושלים"

ברקת ותורג'מן
ברקת ותורג'מן

חבר מועצת העיר ירושלים, מאיר תורג'מן, מצטרף לרשימתו של ראש העיר ניר ברקת 'ירושלים תצליח' בבחירות הקרובות.

היום (ה) חתמו תורג'מן וראש העיר ניר ברקת על הסכם שיתוף פעולה ביניהם. זאת על אף היריבות הממושכת ששררה ביניהם במהלך הקדנציה החולפת.

ראש העיר בירך את תורג'מן על הצטרפותו לסיעה ואמר: "מאיר הוא איש עשייה ומשרת ציבור ברמ"ח אבריו, שם בראש מעייניו את תושבי העיר מכל שכבות האוכלוסיה ומשכונות העיר, תוך הקדשת מלוא מרצו לטיפול בפרט. שנינו אוהבים את ירושלים וחושבים שהירושלמים צריכים לנהל את ירושלים ולא אנשים מבחוץ. מול האתגרים שלפנינו החלטנו להתאחד ולשים את ירושלים לפני הכל. אנחנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה מלא. החבירה הזו היא חבירה של אנשי ירושלים, שגרים בה כל חייהם, שעובדים בשבילה וחיים אותה יום יום. יחד נמשיך את המהפכה שהתחלנו בעיר בחמש השנים האחרונות".

קשה להתעלם מהרמז הטמון במילים "שנינו אוהבים את ירושלים" - עקיצה שמכוונת, מן הסתם, לכיוון המועמד המתחרה משה ליאון, שהמתקפות נגדו מתרכזות בעיקר בכך שהוא תושב גבעתיים, שרק העביר את כתובתו לבירה.

"החלטנו להתאחד מול הסכנה שאורבת לירושלים מבחוץ. ירושלים אינה עומדת למכירה", אמר תורג'מן, ועבר למתקפות הממלאות שלטי חוצות בירושלים בתקופה האחרונה: "לא אריה דרעי ולא אביגדור ליברמן יוכלו לקנות את ירושלים. בוודאי שהם לא יוכלו לעשות זאת על ידי מועמד 'בובה' שאינו אחד משלנו ושלא התגורר בירושלים אף לא יום אחד בחייו".

במסגרת ההסכם, השקוף לציבור, ימוקם תורג'מן במקום השלישי בסיעת 'ירושלים תצליח', ולאחר הבחירות ימונה לסגן ראש העיר ולמחזיק תיק המינהלים הקיהלתיים והטיפול בפרט.
ניר ברקת אופוזיציה תורג'מן סיעה סגן ראש העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד