י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא הותיר זרע של קיימא

בד"ה: החסיד מהר נוף נפטר בחדר המדרגות

מת מצווה הכל קרוביו: הלוויתו של החסיד ר' ראובן ברונר ז"ל שלא הותיר אחריו משפחה תתקיים היום בצהריים בהר נוף. 'בחדרי' עם סיפור חייו של החסיד שהיה ד"ר לספורט, משפחתו נהרגה בתאונה והוא חזר בתשובה

בד"ה: החסיד מהר נוף נפטר בחדר המדרגות
הרב ראובן ברונר ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בשבת נפטר הרב החסיד ד"ר ר' ראובן ברונר ז"ל מזקני חסידי חב"ד בשכונת הר נוף בירושלים והוא בן 84 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד במונטריאול שבקנדה בכ"ח ניסן תרצ"ח לאביו יעקב אהרן ברונר ז"ל.

בצעירותו נסע עם משפחתו ברכב ובתאונה קשה נהרגו כל בני משפחתו, כעבור זמן חזר בתשובה התקרב לחסידות חב"ד והתיישב בארץ הקודש.

היה ד"ר לספורט והיה אהוב על כל תושבי שכונת הר נוף שם התגורר. שכניו מספרים ל'בחדרי חרדים' כי אף אחד לא האמין שהוא אדם גלמוד, הוא היה סבא טוב לכל תושבי השכונה.

כל חייו רדף צדקה וחסד וקבע עיתים לתורה והיה אהוב על כל רואיו ומכיריו. בשכונת הר נוף היה מחשובי המתפללים בבית המדרש של חסידי ביאלא פשיסחא בשכונה.

לפני חצי שנה עבר אירוע מוחי, ושהה בנווה שמחה, בשבת האחרונה חזר להר נוף שם לאחר התפילה בבוקר עלה במדרגות, באמצע ביקש לנוח ולפתע פתאום התמוטט. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשטרה דרשה במוצאי שבת שגופתו תועבר למכון באבו כביר אך בפעילות העסקנים ולאחר שאחיו המתגורר בקנדה חתם על אישור קבורה ויתרה המשטרה על הורדה למכון.

מסע הלוויה היום (ראשון) בשעה 14:00 בצהריים מבית המדרש תולדות יחיאל דחסידי ביאלא פשיסחא ברחוב אגסי 18 בשכונת הר נוף בירושלים להר הזיתים שם ייטמן.

היות והמנוח לא השאיר אחריו זרע של קיימא מתבקשים ללמוד לטובת נשמתו של ר' ראובן בן ר' יעקב אהרן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

ברונר הר נוף חב"ד מת מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד