י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קרא לנצל כל דקה

ראש הממשלה בנט מסכם קדנציה קצרה: "הישגים כבירים"

ראש הממשלה נפתלי בנט סיכם היום בישיבת הממשלה האחרונה שלו כראש הממשלה את תפקידו | לדבריו, "יוצאים לבחירות וצריך לנצל כל דקה שנותרה כדי לנקות שולחן" | בנט הוסיף כי יש להאיץ כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת ואיחל הצלחה לשר החוץ יאיר לפיד

ראש הממשלה בנט מסכם קדנציה קצרה: "הישגים כבירים"
בנט בישיבת הממשלה צילום: לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט מנהל הבוקר (ראשון) את ישיבת הממשלה האחרונה לפני פיזור הכנסת והעברת התפקיד ליאיר לפיד, לקראת העברת חוק התפזרות הכנסת מחר.

את דבריו בפתח הוועדה ניצל ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט להיפרד מחברי הממשלה ומתפקידו אותו הוא ניהל בשנה האחרונה "בזמן הקרוב, לצערי, מדינת ישראל תצא למערכת בחירות, שבמהלכה פעולות ממשלה מסוימות לא יתאפשרו".

"לכן", פנה בנט לחבריו השרים "אני מבקש מכל השרים לנצל כל יום וכל שעה שעוד נותרו כדי לנקות שולחן, וכדי להאיץ לבצע כל מה שאפשר לפני פיזור הכנסת. האחריות שלנו כלפי אזרחי ישראל ממשיכה גם בתקופת בחירות".

עוד הוסיף ראש הממשלה היוצא "אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל חבריי השרים. ראיתי אתכם עובדים איש-איש במשרדו, במקצועיות ובמסירות, למען כלל אזרחי ישראל. זו הייתה ממשלה מצוינת, שנשענה על קואליציה מורכבת. יש כאן קבוצת אנשים שידעה להניח בצד מחלוקות אידיאולוגיות, להתעלות ולפעול למען מדינת ישראל".

"תראו", ציין בנט "יש ממשלות ארוכות עם הישגים דלים, ואנחנו ממשלה קצרה עם הישגים כבירים. ממשלת "ביחד למען האזרח". ממשלה ביצועיסטית. זו קדנציה שתיזכר לטובה".

בנט מנה חלק מהישגיו "יחד, השבנו מאות אלפי מובטלים לעבודה. יחד החזרנו את ההרתעה מול חמאס. יחד הענקנו את השנה השקטה מזה שנים לילדים שגרים אשקלון, שדרות והדרום. יחד העברנו את ישראל מקריסה כלכלית לצמיחה. יחד הורדנו את הגירעון האסטרונומי לאפס". הוא חתם "בעיקר, הוכחנו שאפשר לעבוד בחריצות וביושרה - ביחד למען אזרחי ישראל".

נפתלי בנט קדנציה שיחת פרידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד