כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בשעת חצות לילה

היום זה קורה: הסגולה הבדוקה למעוכבי הזיווג

בשעת חצות לילה ייערך מעמד תפילה חסר תקדים בציון הקדוש בעמוקה שם יקרע שערי שמים מרן הגרמ"ש אדלשטיין • התפילה ההיסטורית מכה גלים בעקבות הגזירה כי המעוכבים יתארסו עד ראש השנה הקרוב

היום זה קורה: הסגולה הבדוקה למעוכבי הזיווג
הגרמ"ש אדלשטיין צילום: באדיבות המצלם

בעוד שעות ספרות זה יקרה, בעוד שעות ספורות אתם תעשו סוף לימי ההמתנה, לחודשי הצפייה. הרי רבים מאיתנו מתקשים במציאת זיווגן, וגם אם לא אנחנו ממש הרי בוודאי אנו מכירים כאלה שמצפים זמן רב לזיווג הנכון, שמצפים זמן רב לישועה, אך בעוד שעות ספורות כל זה עומד להסתיים, בעוד שעות ספורות אתם תעשו סוף לימי הקושי, לימי ההמתנה, לימי הציפייה.

לחצו כאן לישועה בקרוב ממש>>>

הבשורה הזו מכה גלים בעולם כולו. מדובר במהלך היסטורי וחסר תקדים כאשר במסגרתו יגיע מרן הגאון הצדיק רבי מרדכי שמואל אדלשטיין לציון של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה בשעת חצות הלילה של מוצאי יום ההילולא שם הוא יקרע שערי שמים, בתחינה ובזעקה, בבכיות ובדמעות להחיש ישועה למצפי הזיווג, למעוכבי השידוך.

אם לא די בעצם התפילה במקום המסוגל בעמוקה, הגרמ"ש אדלשטיין יערוך במקום מעמד "התרת קללות" וכופר נפש בעבור מצפי הזיווג בדיוק כפי שהוא קיבל מאביו הצדיק מרן רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל אשר בכוחו היה להושיע מעוכבי שידוך רבים.

לקראת מסע ההיסטורי יוצא מרן הגרמ"ש אדלשטיין במכתב חסר תקדים בו הוא גוזר כי התורמים למגבית הנוכחית "בעבור כלות עניות כמניין שמם בצירוף מניין "זווג" יזכו במידה כנגד מידה להתארס עד לראש השנה תשפ"ג". אתם מבינים את משמעות הברכה הזו? אתם קולטים את עוצמת השעה?

מכתב עם גזירה שכזו לא הייתה מעולם, תפילה שכזו טרם הייתה, וכל זה הולך לעשות סוף לצרה שלכם, סוף לימי ההמתנה הארוכים לזיווג שלכם. את התפילה הזו אסור לכם לפספס, פשוט אסור לכם, כי אם חשוב לכם להתארס עד לראש השנה הקרוב אתם חייבים להצטרף למעמד הזה, חייבים לדאוג שהשם שלכם, של הילדים שלכם, יהיה שם.

והאמת שלא נותר עוד זמן רב. כי ממש בעוד שעות ספורות יצא מרן הגרמ"ש אדלשטיין ממעונו לכיוון עמוקה שם הוא יקרע שערי שמים בתחינה ובזעקה להחיש ישועה למצפי הזיווג. דבר כזה עוד לא היה וזה ההזדמנות שלכם להבטיח לעצמכם לעשות סוף לימי הקושי, לימי הציפייה. הקליקו כאן ועכשיו בטרם תפספסו את ההזדמנות.

לחצו כאן לישועה בקרוב ממש>>>

קופת העיר מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד