כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
העתיד של בירת הגליל יצא לדרך

בשעה טובה התקבל היתר בנייה לפרויקט היוקרה 'טריפל' צפת

חודשים ספורים לאחר שחברת 'בנדיקט נדל"ן' סיימה את  שיווק שני הבניינים הראשונים בפרויקט המבוקש, התקבלו היתרי הבנייה >> מנכ"ל החברה: "ידענו על רמת הביקוש, ולמרות זאת הופתענו! מדובר בתמהיל רוכשים איכותי מהארץ ומחו"ל >> ראש העיר צפת: "פרויקט טריפל מאפיין היטב את המגמה של תהליכי ההתפתחות והחדשנות שצפת חווה בימים אלו"

בשעה טובה התקבל היתר בנייה  לפרויקט היוקרה 'טריפל' צפת
הדמיית פרוייקט טריפל בצפת צילום: יח"צ

בשורת ענק בצפת: מספר חודשים לאחר שחברת בנדיקט נדל"ן רכשה את הקרקע, בשעה טובה ומוצלחת התקבלו השבוע היתרי הבנייה לפרויקט היוקרה המבוקש 'טריפל'.

'טריפל', הינו פרויקט בוטיק ייחודי, הכולל שלושה בנייני מגורים יוקרתיים מוקפדים, אשר ייבנו בצפת בצמוד לעיר העתיקה, וישקיפו לנוף פנורמי של הרי מירון והכינרת. הפרויקט נהנה מתכנון של עד 2 דירות בקומה, דירות בקומה שלמה פרטית, לובאים בחלל כפול, מפרט עשיר, ופיתוח סביבתי טובל בירוק.

רה"ע צפת שוקי אוחנה • יח"צ

מדובר בבשורה לרוכשים המבקשים איכות חיים ורמת גימור מוקפדת, במרכז העיר ובסמיכות לעיר העתיקה. אזור העיר העתיקה נמצא בימים אלה בשיא בתנופתשל שגשוג ופריחה. בשנים האחרונות הוקמו בעיר עשרות קהילות מכל גווני הקשת של הציבור. נפתחו מוסדות חינוך מצליחים, בתי כנסיות ומדרשות, כוללים וישיבות, וכן מקומות עבודה, . ובמים בימים אלו פרויקטים נוספים באזור נמצאים בשלבי תכנון ושיווק, ונהנהים מביקוש רב גם על ידי מתושבי חו"ל.

חברת 'בנדיקט נדל"ן' הייתה מהראשונות שזיהו את הפוטנציאל הגדול בצפת, והחלו בייזום, רכישת קרקעות לבנייה של פרויקטים בסטנדרט יוקרתי. , לחברה חמישה פרויקטים נוספים שהיא מובילה בצפת, פרויקט 'טריפל' הוא הבולט ביותר השמאפיין את המגמה הזו.

שיווק הדירות של בבנין 1 ו-2 בפרויקט, שנפתח רק לפני מספר חודשיםחודשים ספורים בלבד, הסתיים מהר מהמצופה., לאחר שכל הדירות שווקו  תוך זמן קצר, "היינו מודעים לביקוש הגדול, אבל עדיין הופתענו מהדרישה האדירה והקצב בו נחטפו הדירות" אומרים בחברה, "תמהיל הרוכשים המגוון והאיכותי מחזק את העיר צפת ואנחנו שמחים להיות חלק מהתנופה שהעיר חווה"

ראש עיריית צפת מר שוקי אוחנה אמר השבוע עם קבלת ההיתרים: "אני שמח לחתום על עוד היתר בנייה בעיר, שמצטרך לעוד לשורת פרויקטים המביאים סטנדרט חדש לעיר, פרויקטים כאלו מאפיינים היטב את המגמה של תהליכי ההתפתחות והחדשנות שצפת חווה בימים אלו, ועם כל ההיסטוריה המפוארת של העיר, ניתן לומר שהעתיד עוד לפניה".

צפת שוקי אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד