י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
המשפחות זומנו ועודכנו

ביה"ח טעה בזיהוי והביא אישה אחרת לקבורה

בית החולים כרמל בחיפה הודיע כי בשל טעות בזיהוי גופה של אישה שמותה נקבע בבית החולים, הובאה לקבורה הגופה הלא נכונה. "מיד עם גילוי הטעות הנדירה והמצערת, בית החולים זימן ועדכן את המשפחות, וצוותים מקצועיים עוטפים ומלווים את המשפחות בכל הנדרש. בית החולים התנצל עמוקות בפני המשפחות ועדכן את הגורמים הרלוונטיים", נמסר

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית חולים כרמל בחיפה הודיע כי עקב טעות נדירה ומצערת בזיהוי גופת נפטרת שהתרחשה במרכז הרפואי כרמל, הובאה לקבורה הגופה הלא נכונה.
"מיד עם גילוי הטעות ביה"ח זימן ועדכן את המשפחות, וצוותים מקצועיים עוטפים ומלווים את המשפחות בכל הנדרש. ביה"ח התנצל עמוקות בפני המשפחות ועדכן את הגורמים הרלוונטיים".

הנפטרות, באמצע שנות ה-80 לחייהן, נפטרו ביום שישי האחרון, האחת ממחלת הקורונה ומחלות רקע, והאחרת ממחלות עבר שמהן סבלה. ב+Ynet דווח, כי ביום שישי בצהריים הגיע נציג חברה קדישא אל בית החולים כרמל כדי לאסוף את גופתה של אחת הנפטרות כדי להביאה למנוחת עולמים, אולם בשל הטעות נמסרה לנציג הגופה הלא נכונה.

על פי הדיווח, הגופה הועברה לבית עלמין ביישוב סמוך לחיפה. לפני יציאת ההלוויה לדרכה, זיהה נציג מהמשפחה את הנפטרת כמנוחה הנכונה - והיא נטמנה. משפחתה של הנפטרת החלה לשבת עליה "שבעה", אלא שהיום בבוקר, כאשר הגיעו אל המרכז הרפואי כרמל לקחת את המנוחה השנייה - רק אז התגלה כי היא כבר נקברה ביום שישי.

חיפה חברה קדישא כרמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד