כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ניקיון דירה חדשה מקבלן – תשכחו מעוזרת בית

הפתרון המועדף והנכון ביותר הוא לתאם ניקיון בדירה על ידי צוות של מנקים מחברת ניקיון מקצועית ומומלצת

ניקיון דירה חדשה מקבלן – תשכחו מעוזרת בית
חברת ניקיון לדירות חדשות מקבלן צילום: פיקסביי

בשעה טובה הקבלן הודיע לכם כי המפתח מוכן ואתם יכולים סופסוף לעבור לדירת החלומות שרכשתם במיטב כספכם. רגע לפני שאתם ממתינים לחברת ההובלות כדי לפרוק את החפצים והרהיטים שלכם בדירה החדשה – אל תשכחו לבצע ניקיון יסודי, וכדאי לנצל את ההזדמנות שהדירה עדיין ריקה כדי לעשות פוליש מקצועי לרצפה.

נשאלת השאלה האם כדאי לנקות את הדירה החדשה בכוחות עצמנו או שעדיף למצוא עוזרת בית חרוצה ויסודית? מאחר ושירות ניקיון דירה חדשה מקבלן דורש חומרים חזקים ויש להסיר שאריות של חומרי בניין כמו מלט, טיח וצבע, וכיוון שיש המון אבק ולכלוך בנכס, עדיף לבחור בעלי מקצוע שיעשו עבורנו ניקיון יסודי. באפשרותנו לנסות ולמצוא עוזרת בית פנויה, משימה שהפכה לבעייתית בשנים האחרונות, לכן הפתרון המועדף והנכון ביותר הוא לתאם ניקיון בדירה על ידי צוות של מנקים מחברת ניקיון מקצועית ומומלצת.

למה צריך לנקות דירה חדשה שטרם גרו בה?

כאשר חתמתם על חוזה המכר מול הקבלן לבטח קראתם את החוזה וראיתם כי הקבלן הבטיח לכם דירה נקייה ללא פסולת בניין. בפועל, לאחר שקיבלתם מפתח מהקבלן ואתם מגיעים נרגשים ומאושרים כדי לבדוק את הדירה לפני כניסה אתם מגלים כי הרצפה מלאה בכתמי צבע וטיח, הפנלים מלוכלכים, יש ענני אבק בכל מקום, ולרוב גם חדרי השירותים הרחצה רחוקים מלהיות נקיים. גם המטבח עמוס בכתמים ואבק, הארונות חייבים ניקיון יסודי, החלונות והתריסים מאובקים, ונראה כאילו הדירה מוזנחת ומעולם לא נוקתה.

למעשה, הדירה שלכם נראית כמו אתר בנייה, ואחרי ההתרגשות הרבה אתם מבינים כי עליכם לדחות את הכניסה לדירת החלומות החדשה. אגב, הקבלן לא אשם מאחר והוא הבטיח לכם רק פינוי של פסולת בניין, ולא ניקיון יסודי הכולל חלונות, תריסים, ארונות, חיטוי, פוליש לרצפה וכדומה.

מי ינקה את הדירה החדשה?

כאמור, יש לכם שלוש אפשרויות לניקיון דירה חדשה מקבלן:

  • ניקיון עצמי – אם אתם "חולי" ניקיון ואוהבים לנקות בתים, אתם יכולים לנסות לנקות את הדירה לבד, אך תוך זמן קצר תגלו כי יש כתמים שאינכם מסוגלים להסיר מהמשטחים השונים, ובנוסף למרות שאתם שוטפים היטב את הרצפה היא לא נראית נקייה ומבריקה. כדי לנקות לבד דירה חדשה ומרווחת עליכם לקחת לפחות יומיים חופש מהעבודה, למצוא סידור לילדים ולרכוש לא מעט ציוד וחומרי ניקיון.
  • עוזרת בית – ישראלים רבים משלמים לעוזרות בית כדי לנקות את הדירה ולנהל את משק הבית עבורם. עוזרת בית מסוגלת לבצע ניקיון יסודי בדירה החדשה, אך יש כתמים ולכלוכים קשים שהיא לא תצליח לנקות מאחר ואין לה מכשור מקצועי וחומרים חזקים לניקיון. בנוסף, קשה למצוא כיום עוזרת בית זמינה, ולא פעם מתאמים ניקיון דירה עם עוזרת בית ובדקה ה-90 היא מבריזה, לפעמים אפילו בלי לעדכן.
  • חברת ניקיון בתים – הפתרון המקצועי והמומלץ לניקיון דירות חדשות לפני אכלוס הוא רק בעזרת חברת ניקיון בתים מומלצת. חברת ניקיון מקצועית מציעה שירות בפריסה ארצית רחבה, היא מחזיקה צוותי ניקיון וברשותה מכשירים מתקדמים וחומרים שלא ניתן לרכוש בסופר הרגיל. החברה מתמחה בעבודות ניקיון מורכבות ובנוסף היא תציע לכם פוליש לרצפה כדי שתיכנסו לדירה נוצצת עם רצפה מבריקה.

טיפים לבחירת חברת ניקיון דירה חדשה

בענף הניקיון יש הרבה מאוד חאפרים וחברות הפועלות ללא רישיון עסק וציוד מתאים. כדי לבחור חברת ניקיון דירה מומלצת כדאי להתייחס לטיפים הבאים:

  • חשוב לקרוא מידע על חברת הניקיון ולבדוק מה הוותק שלה בענף.
  • כדאי לעיין בגלריית התמונות באתר של חברת הניקיון כדי להתרשם מביצועיה.
  • יש לקרוא חוות דעת וביקורות על חברת הניקיון, וכדאי לבקש המלצות מחברים ובני משפחה.
  • אין לוותר על סקר שוק וחשוב להשוות מחירים.

הכתבה באדיבות הבית המבריקחברת ניקיון בתים החל מ-950 ₪ בלבד! לייעוץ חינם והזמנות מוזמנים ליצור קשר עוד היום – 1800-800-730 או 054-9447042

ניקיון ניקיון בתים חברת ניקיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד