ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מתנה מהשייח' קטארי

הנסיך הבריטי קיבל תיקים המכילים מיליוני יורו במזומן

הנסיך צ'ארלס קיבל סכום של 3 מיליון יורו, במהלך פגישות עם השייח' חמד בן ג'אסים בן ג'אבר אל-ת'אני, ראש ממשלת קטאר לשעבר. "אין טענה שהתשלומים היו בלתי חוקיים, הכסף הועבר מיד לאחת מארגוני הצדקה של הנסיך"

הנסיך הבריטי קיבל תיקים המכילים מיליוני יורו במזומן
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

שלושה מיליון יורו במזומן נמסרו ליורש העצר הבריטי, צ'ארלס, בנה של המלכה אליזבת השנייה במזוודה, במזוודות, ובשקיות של Fortnum & Mason, חנות הכלבו היוקרתית שמחזיקה בצו מלכותי לספק למשק ביתו של הנסיך מצרכים. על פי הדיווח בבריטניה, המסירות התרחשו במהלך פגישות בין שני הגברים, כולל פגישה פרטית אחד לאחד ב-2015, כך דווח בבריטניה.

בהצהרה, מבית המלוכה נאמר שהכסף שניתן במהלך הפגישה ב-2015 "הועבר מיד לאחד מארגוני הצדקה של הנסיך אשר ביצע את ההליך המתאים והבטיח לנו שכל התהליכים הנכונים בוצעו". המזוודה שהכילה את המזומן נמסרה לשניים מיועציו של צ'רלס, שלפי הדיווחים ספרו את הכסף ביד. דווח כי עוזרי הארמון ביקשו מ-Coutts הבנק הפרטי הפועל עבור משפחת המלוכה, לאסוף את המזומנים.

כל התשלום הופקד בחשבונות קרן הצדקה של הנסיך מוויילס, אין טענה שהתשלומים היו בלתי חוקיים, כך דיווח ה'סאנדיי טיימס'. השייח', אחד האנשים העשירים בעולם, זכה לכינוי "האיש שקנה ​​את לונדון" לאחר שהשתמש בעושרו, כמו גם בהשפעתו על קרן העושר הקטארית, כדי לבצע השקעות ענק בלונדון.

הנסיך צ'רלס קטאר מלכת אנגליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד