כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גלובוס ציוד טכני סוקרים את מכשירי המדידה שיעזרו לכם בשיפוץ הבית לבד

אם אתם משפצים את הדירה בעצמכם ורוצים להגיע לתוצאות שלא היו מביישות קבלנים ותיקים, אתם חייבים להכיר את מכשירי המדידה השונים. הם יספקו לכם דיוק נפלא בכל רגע בעבודה ויאפשרו לכם להתרכז בניקוי, צבע, איטום ותיחום של אזורים – בלי לחשוש שאתם בכיוון הלא נכון. המומחים של חברת 'גלובוס ציוד טכני' עושים לנו סדר בדברים בכתבה זו

גלובוס ציוד טכני סוקרים את מכשירי המדידה שיעזרו לכם בשיפוץ הבית לבד
שיפוץ דירה צילום: 123ref

אם אתם משפצים את הדירה בעצמכם ורוצים להגיע לתוצאות שלא היו מביישות קבלנים ותיקים, אתם חייבים להכיר את מכשירי המדידה השונים. הם יספקו לכם דיוק נפלא בכל רגע בעבודה ויאפשרו לכם להתרכז בניקוי, צבע, איטום ותיחום של אזורים – בלי לחשוש שאתם בכיוון הלא נכון. המומחים של חברת 'גלובוס ציוד טכני' עושים לנו סדר בדברים בכתבה זו.

פלס – כדי שהכל יהיה באותו הגובה

קובעים תמונות חדשות בדירה שלכם או משדרגים את הקורות הפנימיות בדירה? אין תחליף לפלס. הפלס יאפשר לכם לעבוד בצורה נקייה, נכונה והכי חשוב: ישרה! הוא מתאים גם למקרים בהם אתם מתקינים פרקט חדש ורוצים לוודא שאין בליטות מיותרות, מדפי אחסון וכל פריט אשר זקוק לדיוק ללא פשרות. אגב, הפלסים החדשים הינם קלים לשימוש ויש גם גרסאות דיגיטליות נוחות במיוחד.

טסטרים – כדי לוודא שאין חשמל פעיל

רוצים לבצע תיקון ליד שקע? הקפידו לעבוד חכם ולהשתמש בטסטרים בכדי לבדוק שאין חשמל פעיל. למעשה, זה לא משנה אם אתם מבצעים שטיפה של האזור במים, צבע ליד אזורי חשמל או שטיפה במים, אתם חייבים לעבוד בצורה בטוחה ולדעת שאין חשמל פעיל באזור. אחרת, אתם פשוט מסכנים את עצמכם במהלך העבודה ועלולים להיפגע לחינם. לכן, הקפידו לבדוק הימצאות חשמל לפני כל שבירה של קירה או איטום נקודתי.

מדי קדח – לקידוחים ברמה גבוהה

החלטתם להוסיף מדפים חדשים? כדאי שתכירו מקרוב את מדי הקדח האיכותיים. הסוד הנפלא הזה של שיפוצניקים מאפשר לכם למדוד עומק ורוחב של חורים באופן קל ופשוט ולהתאים את ראש המקדחה הנכונה לכל עבודה. הם אידיאליים באזורים שבהן אתם לא יכולים לראות בדיוק את מקום הקידוח ומאפשרים לכם להגיע לתוצאות אידיאליות עם מינימום חורים ומינימום טעויות.

מדי עובי– חובה לפני כל עבודה

במידה ואתם מתלבטים אילו אריחים כדאי להוסיף או שוקלים באיזה עובי של עץ להשתמש לטובת יצירת אחסון, כדאי שתשמשו במדי עובי. הם מהווים תחליף לקליבר ואפשר לקחת אותם לכל חנות הרבה לפני ביצוע הרכישה. אגב, אם יש לכם פאנלים שאתם רוצים להחליף, כדאי גם שתמדדו אותם לפני בכדי לצמצם כל סכנה של רכישה לא נכונה ומצבים שבו הם יבלטו מהקיר. מוגדר כאביזר חובה אצל שיפוצניקים ולגמרי שווים בדיקה.

סרגלים – כמה פשוט, ככה טוב

את כלי המדידה האחרון כולנו מכירים מבית הספר ולא לחינם. מדובר בכלי המדידה הפשוט, הזול והיעיל ביותר שיש ביחס למחיר שלו והוא מעניק פתרון מהיר לכל התלבטות. או מאפשר לכם למדוד בדיוק המרחק בין שני קידוחים, את האזורים אשר דורשים תיקוני צבע או ואפילו את הקוטר של החורים אשר דורשים תיקון מהיר. חובה עבר אמרנו?

מעוניינים לגלות עוד אביזרי מדידה שיעזרו לכם בכל עבודה ביתית? לפרטים נוספים בקרו באתר של חברת גלובוס ציוד טכני בכתובת https://www.globus.co.il/ ותוכלו להיות ההנדימנים של הבית שלכם!

שיפוצים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד