י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
סותם הגולל על ממשלה חלופית?

סער מגיב לבנט ותוקף: "אל תכפו עלינו את ביבי"

לקראת ההצבעה על פיזור הכנסת, שר המשפטים ממשיך בקו הפסילה של ראש האופוזיציה ששולח מסרים ושליחים בניסיון לשכנע אותו להצטרף לממשלה חלופית. הוא גם עקץ את ראש הממשלה בנט: "הפעם האחרונה בנאום הזה שאני אחלוק". כך בכנס פעילים הערב בחיפה

סער מגיב לבנט ותוקף: "אל תכפו עלינו את ביבי"
גדעון סער במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

גדעון סער, שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה, קיים הערב (ראשון) כנס עם מאות פעילי מפלגתו בחיפה. בדבריו העביר מסר לשליחים באופוזיציה שמנסים לפתות אותו להיכנס לממשלה חלופית בראשות בנימין נתניהו.

סער התייחס להקמת ממשלת ימין בכנסת הנוכחית ואמר: "למה אנחנו הולכים לבחירות? אומרים אפשר להקים ממשלת ימין. זה נכון, יש רוב לימין בכנסת, אבל אין רוב לביבי בכנסת – וגם לא יהיה לו בכנסת הבאה. אנחנו הלכנו לבחירות עם אמירה ברורה, לפי מה שראינו כטובת המדינה".

"תמיד אמרנו שאנחנו מוכנים לממשלה לאומית ואפשר להקים אותה בקלות אבל – אל תנסו לכפות עלינו את ביבי, מטעמים מאוד פשוטים – איננו יכולים לתת את ידנו למי שאנו רואים שמעדיף אינטרס אישי על זה של המדינה", העביר מסר למתווכים.

הוא גם עקץ את ראש הממשלה נפתלי בנט באומרו: "זאת הפעם האחרונה בנאום הזה שאני אחלוק על ראש הממשלה. קראתי בעיתון סופ״ש שרה"מ אומר שאין אף סיעה שהייתה עומדת במה שעמדה סיעת ימינה בכנסת היוצאת. יש סיעה כזאת. אבל היא עמדה בזה בהצלחה".

גדעון סער נפתלי בנט בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו פיזור הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד